וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מרגיש לגמרי חלק מהכישלון של הפועל ירושלים באירופה"

מאמן פנאתינייקוס התראיין לתכנית הספורט של 103FM והודה: "האחריות עליי הרבה יותר מהמאמן הנוכחי". על הקורונה: "מקווה שזה ייגמר אצלנו בשבעה נדבקים, משחקי היורוליג שלנו בספק"

תקציר: פנאתינייקוס - פרומיתאוס פטראס 80:78/ספורט 1

אחרי הניצחון בדרבי הראשון שלו כמאמן פנאתינייקוס, עודד קטש התראיין הערב (שלישי) לתכנית הספורט ב-103FM, סיפר על מצב הקורונה בקבוצתו הנוכחית וביוון בכלל, והתייחס גם למצבה של האקסית הפועל ירושלים.

"אני חוסנתי פעם אחת בישראל ואני מאוד מקווה שבימים הקרובים, אחרי שהעלו אותי לוועדת חריגים אצל שר הבריאות פה, שיאשרו לי את החיסון בשני במהרה, כי כבר עברו ארבעה שבועות", אמר המאמן הישראלי. "מאוד קשה לקבל חיסון ביוון אם אתה לא גמלאי או חלק מהצוות הרפואי. אנחנו תחת מתקפה באתונה כי התחלואה עלתה מאוד ואני מקווה שלא יכניסו אותנו להסגר כי אז גם לא נוכל להתאמן. יש פה עוצר מתשע בערב, לנו יש אישור מיוחד לנוע. כל יומיים מבצעים בדיקות קורונה בקבוצה. אני כרגע שלילי ויש לנו שבעה נדבקים. אני מקווה שזה ייגמר בזה ולא יהיו לנו עוד חולים. הגביע בוטל בעקבות הקורונה ומשחקי היורוליג שלנו בספק".

האזינו לריאיון של עודד קטש

על הפועל ירושלים אמר: "אני עוקב באדיקות ורואה כל משחק. ההדחה מאירופה כאבה לי במיוחד, אני מרגיש לגמרי חלק מהכישלון הזה. אין מה לעשות, אם ירושלים לא עולה שלב זה כישלון, ואני מרגיש חלק, בטח הרבה יותר מהמאמן שנמצא שם. זה כאב לי מאוד. לגבי ההפסדים בליגה, לא הייתי הופך את זה לאסון גדול. אני חושב שצריך לתת זמן גם למאמן. הפציעה של כריס קרמר משמעותית מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully