וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הפוטבול מרטי שוטנהיימר הלך לעולמו

שוטנהיימר, שהדריך כמאמן ראשי ב-NFL, במשך 21 שנה, נאבק מאז 2014 במחלת האלצהיימר. לדניאן טומלינסון: "לא היה משחק תחתיו שבו הרגשתי שאני לא מוכן". רייטינג נמוך ל-CBS בסופרבול

מרטי שוטנהיימר מתאם ההתקפה סן דייגו צ'ארג'רס 2007. Lisa Blumenfeld, GettyImages
הרבה מאוד שנים ב-NFL. מרטי שוטנהיימר/GettyImages, Lisa Blumenfeld

מרטי שוטנהיימר, מהמאמנים הוותיקים והמוערכים ב-NFL, הלך לעולמו בגיל 77. שוטנהיימר סבל בשנים האחרונות מאלצהיימר. הוא אימן בקליבלנד, קנזס סיטי, וושינגטון וסן דייגו ופרש ב-2006 לאחר שהוביל את הצ'ארג'רס לפלייאוף. מ-2014 התמודד שוטנהיימר עם אלצהיימר והיום הלך לעולמו בביתו בשרלוט, צפון קרוליינה.

עם מאזן של 205 ניצחונות, 139 הפסדים ותיקו אחד, שוטנהיימר נחשב למאמן עונה רגילה מצוין, אבל בפלייאוף נחשב לכישלון. הוא הגיע לשם 13 פעמים, מתוכן פעמיים לגמר ה-AFC. זכור במיוחד המשחק ב-1987 מול דנבר, כששוטנהיימר אימן את קליבלנד וראה כיצד ג'ון אלוויי מוביל את הברונקוס מקו היארד שלו, מנצח את המשחק ומעלה את קבוצתו לסופרבול.

"מעולם לא הגעתי למשחק תחת מרטי שבו לא הרגשתי מוכן", אמר הרץ האגדי של סן דייגו לדניאן טומלינסון, "הוא רצה שנבין כל פרט של המשחק. הוא היה דמות אדירה והיה אכפת לו מהספורטאי ומהבן אדם".

טום בריידי חוגג זכייה בסופרבול. Mike Ehrmann, GettyImages
עורר עניין עצום בבוסטון. בריידי/GettyImages, Mike Ehrmann

סופרבול: הקהל עבר לסטרימינג

רק 96.4 מיליון צופים נרשמו במדד הרייטינג של הסופרבול ב-CBS, נמוך בהרבה מכל משחקי הסופרבול בעשור האחרון. עם זאת, את הנטישה של ערוצי הטלוויזיה ניתן להסביר בהיצמדות למכשירי הטלפון - לראשונה נרשמו יותר ממיליארד דקות של סטרימינג. הרייטינג המוביל נרשם בקנזס סיטי, עם 60 אחוזי צפייה, אחר כך בוסטון (בגלל טום בריידי) עם 57 אחוזי צפייה ולבסוף טמפה ביי עם 52.3 אחוזי צפייה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully