וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דיא סבע שיחק מחצית בהפסד של אל נאסר בגביע הליגה

הישראלי הוחלף בהפסקת המשחק הראשון בחצי הגמר, כשקבוצתו הפסידה 2:1 בבית ותנסה לתקן בגומלין. ניר לקס עלה עם פטרולול לרבע גמר הגביע הרומני, עדן שמיר עלה עם סטנדרד ליאז' לרבע הגמר בבלגיה בזכות החמצת פנדל של טרנט סיינסברי

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:3 על טוונטה/ספורט 1

דיא סבע שיחק היום (שלישי) מחצית אחת בהרכב אל נאסר, שהפסידה 2:1 בבית בחצי הגמר הראשון מבין שניים מול איתיחאד קאלבה בגביע הליגה של איחוד האמירויות. המנצחת תארח את הגומלין ב-2 במרץ. מוחמד פאוזי גרם לפנדל והורחק כבר בדקה החמישית, אקס הופנהיים פניאל מלאפה כבש מהנקודה הלבנה ובישל בדקה ה-18, וסבע הספיק להפציץ ולסחוט הדיפה יפה מהשוער בדקה ה-33. טוזה הפורטוגלי רק צימק בפנדל עבור אל נסאר בדקה ה-38.

* עדן שמיר פתח בהרכב סטנדרד ליאז' והוחלף בדקה ה-70, כשקבוצתו ספגה את ה-1:1 בתוספת הזמן ונגררה להארכה ופנדלים מול קורטרייק. בסופו של דבר, אחרי שבעה פנדלים בכל צד, ליאז' ניצחה 5:6 כשאת הבעיטה האחרונה החמיץ טרנט סיינסברי, בלם מכבי חיפה בעונה שעברה.

* ניר לקס השלים 90 דקות בהרכב פטרולול מהליגה השנייה, שעלתה לרבע גמר הגביע הרומני אחרי ניצחון 0:3 על פולי יאש מהליגה הבכירה. הקשר האחורי היה מעורב בשער הראשון, כשבעיטה שלו נהדפה ורומאריו מויש כבש מהריבאונד בדקה ה-17.

* דור ג'אן נותר על הספסל של פאסוס פריירה, שסיימה ב-0:0 את המשחק הביתי מול פורטימוננזה ונעצרה אחרי רצף של שישה ניצחונות. היא נותרה במקום החמישי בליגה הפורטוגלית.

* קני סייף לא נכלל בסגל של לכיה גדנסק, שהודחה מהגביע במפתיע אחרי הפסד 3:1 בחוץ לפושצ'ה מהליגה השנייה כבר בשמינית הגמר.

* אלי דסה נותר על הספסל בניצחונה של ויטסה 0:1 על אקסלסיור מהליגה השנייה, בדרך לחצי גמר הגביע ההולנדי.

* אנס מחאמיד לא נכלל בסגל של וינטרטור, שהפסידה 3:2 בבית לגראסהופרס לקרב צמרת בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully