וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: סביליה גברה 0:2 על ברצלונה במפגש הראשון בחצי הגמר

ז'ול קונדה כבש ראשון לאנדלוסים (25), ראקיטיץ' הכפיל מול האקסית (86), וסביליה השיגה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

רצף הניצחונות של ברצלונה בא הערב (רביעי) אל סיומו כשהקטלאנים הפסידו 2:0 לסביליה במפגש הראשון בחצי גמר הגביע הספרדי. האורחת נאלצה להסתדר ללא שישה שחקנים פצועים, בעוד היריבה הגיעה כשזיכרון ה-1:6 שהנחילה לה ברצלונה לפני שנתיים בגביע עוד יושב אצלה בראש. ליאונל מסי בחן את שוער סביליה בונו וסחט ממנו הצלחה, אך סביליה הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-32, כשז'ול קונדה השאיר אבק לסמואל אומטיטי ומצא את הפינה של טר סטגן.

מאמן האורחת רונאלד קומאן ביצע מספר חילופים במטרה להשיג שער חוץ יקר לקראת הגומלין בקאמפ נואו, אך ברצלונה הפקירה את ההגנה ונענשה. בדקה ה-86 יצאו האנדלוסים להתקפה מתפרצת וחשפו עורף דליל מאוד מצד היריבה. איבן ראקיטיץ' קיבל כדור בתוך רחבת ברצלונה, וכשהוא חופשי לגמרי מול טר סטגן מצא אקס הקטלאנים את הרשת והעניק יתרון בן שני שערים לקבוצה של ז'ולן לופטגי, ויתרון משמעותי לקראת משחק הגומלין שייערך ב-3 במרץ.

שחקני סביליה חוגגים עם ז'ול קונדה. רויטרס
כבש שער נהדר. קונדה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: מסי הגיע נהדר לכדור עומק שנשלח לכיוונו אך סחט הדיפה נפלאה מבונו בשער סביליה.

דקה 25: גול! סביליה עולה ל-0:1: הבלם ז'ול קונדה הגיע לעמדה קדמית, חלף בקלילות על פני סמואל אומטיטי וכבש את הראשון של המארחת.

דקה 45: סרחיו אסקודרו בעט כדור נפלא שהלך היישר לחיבורים אך מארק אנדרה טר סטגן התעופף והדף בצורה נהדרת לקרן.

דקה 86: גול! סביליה עולה ל-0:2: איבן ראקיטיץ' נשלח בכדור עומק ומצא את עצמו לבדו מול טר סטגן. הקרואטי לא התבלבל ומול האקסית כבש בקלילות את השני של קבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully