וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותו של דייגו מראדונה: שלושה חשודים נוספים זומנו לחקירה

האח והאחות שטיפלו בכוכב המנוח ייחקרו בעקבות מתן עדות שקר, הפסיכולוג מואשם בהזנחה ועשוי להיות מואשם ב"הריגה ברשלנות"

אוהדים חולפים על פני ארונו של דייגו מראדונה/רויטרס

מותו הדי מסתורי של דייגו מראדונה ממשיך להעסיק את ארגנטינה, שעדיין מתאבלת על לכתו של גדול הספורטאים שלה. אחרי שהמנתח והפסיכיאטרית של מראדונה תושאלו, כעת מדווחים על שלושה אנשים נוספים שנחקרים באישום של הריגה ברשלנות. לאפאדולו לוקה המנתח של מראדונה והפסיכיאטרית אוגוסטין קוסשאקוב היו הראשונה שנחקרו וכעת בארגנטינה זימנו לחקירה גם אח ואחות שטיפלו בו ופסיכולוג.

דייגו מראדונה עם רופאו האישי. צילום מסך, צילום מסך
מוות שהיה יכול להימנע? מראדונה/צילום מסך, צילום מסך

הפסיכולוג קרלוס דיאס טיפל במראדונה מאז ספטמבר ובנוסף אליהם ריקרדו אלמירון ודאינה ג'יסלה היו אלו שהיו צמודים אליו בביתו שבטיגרה מאז הניתוח שעבר בראשו. התביעה שחוקרת את נסיבות מותו של מראדונה, מאמינה שלדיאס היה חלק משמעותי בהזנחה שהובילו למותו של דייגו.

אלמירון וג'יסלה האחים שטיפלו בדייגו ייחקרו בעקבות שבועת שקר שנתנו בהצהרות שלהם במהלך החקירה הראשונה. הם טענו שהם בדקו את מראדונה בסביבות 09:30, השעה שבה הוא מת. לאחר מכן הם הודו שהם ביקרו בחדר שלו רק בלילה שלפני. משפחתו של מראדונה זועמת על ההתפתחויות האחרונות והדיווחים הללו רק מוסיפים לכאב שלה, שייתכן שמדובר במוות שהיה אפשר למנוע.

מראדונה מת בגיל 60 בסוף חודש נובמבר. מספר שבועות לפני כן הוא עבר בהצלחה ניתוח להוצאת קריש דם בראשו, אך הוא קרס בביתו שבטיגרה. מראדונה הבקיע 34 שערים ב-91 הופעות במדי ארגנטינה וייצג אותה בארבעה מונדיאלים, כולל זכייה בלתי נשכחת במונדיאל 1986. מראדונה לקח חלק גם במונדיאל ב-90 וגם כבש, אך הושעה כבר בשלב הבתים על שימוש בסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully