וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של הפועל תל אביב: פורוורד וגארד זרים

9.2.2021 / 8:50

הבכורה המחודשת של דני פרנקו לא עצרה את העונה הגרועה של האדומים והם צפויים לצרף שני שחקנים בתקופה הקרובה במקומם של טוקוטו הפצוע ודיבלר המאכזב: "הבראה כלכלית זה חשוב, אבל חייבים להישאר בליגה"

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. דני מרון
תבוסה בבכורה. דני פרנקו/דני מרון

הפועל תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסד הליגה התשיעי שלה ב-12 מחזורים כשנוצחה 92:78 על ידי הפועל חיפה בחוץ. האדומים, עם דני פרנקו על הקווים בבכורה המחודשת שלו, החזיקו מעמד כמעט מחצית, לפני שהקבוצה הביתית פתחה יתרון דו ספרתי לפני המחצית, ובמחצית השנייה כבר הוליכה ב-26 הפרש.

שני שחקנים רשמו משחק סביר - רג'י אפשואו עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים וטייריק ג'ונס עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, "היינו מבולבלים וזה הגיוני, המשחק היה קשה לכולנו וכקבוצה היינו מפוזרים", אמר אפשואו בסיום המשחק, "ברבע השני הצלחנו לחזור אבל לא שמרנו על הדרך שלנו וברגע שזה קורה מול קבוצה בכושר טוב כמו הפועל חיפה זה לא קל לחזור. אנחנו מחכים לפגרה, יש לנו זמן לעבוד ולהתאמן ולהתחבר למה שהמאמן החדש רוצה מאיתנו".

לקבוצה יש עוד משחק ליגה נגד הפועל ירושלים, בו היא צפויה להופיע באותו הסגל, אך לאחריו היא צפויה לבצע מספר שינויים והמטרה היא לצרף שני שחקנים - פורוורד שמסוגל לשחק בעמדות הפנים במקומו של ג'יי פי טוקוטו שאמור להיעדר עד השלבים המאוחרים של הסיבוב השני, וקומבו גארד שיחליף את ג'ון דיבלר המאכזב. בקבוצה הודו כי המהלכים הללו, בעונה בה ניסו ללכת לתוכנית הבראה כלכלית, אינם קלים, אך לפי אחד מאנשי המועדון, "הבראה כלכלית זה חשוב, אבל חייבים להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully