וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: לא רק ז'וזואה - גם קלטינס, מלי ובאריירו בסכנת היעדרות ממכבי ת"א

9.2.2021 / 8:19

בבאר שבע הזהירו את השחקנים שצהוב נוסף ימנע מהם לשחק בגביע מול האלופה. ברדה לא צפוי לקחת סיכון ולשתף את כולם מול אשדוד. גישושים עם חלאיילה

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

אכזבה עצומה בהפועל באר שבע גם מהחלטת נשיא בית הדין העליון השופט בדימוס אמנון סטרשנוב שהחליט אתמול (שני) לדחות את עתירת המועדון כנגד סמכות תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף להעמיד לדין את ז'וזואה על תקרית היריקה. ההחלטה של סטרשנוב חיסלה את התקווה של הקבוצה כי עונשו של הפורטוגלי יבוטל. ז'וזואה כבר החמיץ את המשחק נגד הפועל כפר סבא בו ניצחה הפועל באר שבע ויש לו עוד שלושה משחקים בחוץ, שניים בליגה ואחד בגביע המדינה בעוד שבוע וחצי מול מכבי תל אביב.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם איתמר שבירו, דוד קלטינס. דני מרון
מצפה לקבוצה אתגר. באר שבע/דני מרון

בהפועל באר שבע שוחחו אתמול עם דוד קלטינס, מריאנו באריירו ומרסלו מלי והזכירו להם כי לשלושתם יש ארבעה כרטיסים צהובים ואם הם יקבלו הערב כרטיס צהוב נוסף במשחק מול מ.ס. אשדוד הם יחמיצו את משחק הגביע מול מכבי תל אביב. על פי ההערכות המאמן אליניב ברדה לא ייקח סיכון וישאיר את מלי, שכבש את שער הניצחון בשבת האחרונה, מחוץ להרכב הערב כדי לא לתת לכל השחקנים שצריכים להיזהר מצהוב חמישי לפתוח יחד. מי שאמור להחליף אותו הוא תומר יוספי שחוזר מקורונה. גם סינטיאהו סלליך אמור לפתוח הערב אחרי היעדרות ממושכת בשל פציעה.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: נדחה הערעור בנוגע להרחקת ז'וזואה

לכתבה המלאה

יניב טוכמן על החיזוק של הפועל באר שבע

ממש במקביל לפתיחת המשחק הערב מול מ.ס. אשדוד ינחתו שחקני הרכש החדשים חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוזה הברזילאי.

בתוך כך משלימים במועדון עם העובדה שדור מיכה לא ישוחרר מאנורתוזיס פמאגוסטה בחלון הזה. בקבוצה החלו לגשש באשר לאפשרות עסקה מול בני סכנין לצירופו של אוסמה חלאיילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully