וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ליגת העל לא ממהרים להתחסן. יו"ר המנהלת כלפון: "זה צו 8"

9.2.2021 / 6:44

האדישות של הכדורגלנים מלחיצה את המנהלת, שיודעת שהליגה לא תעמוד בסגר נוסף. כלפון: "אם השחקנים לא יתחסנו הם יסכנו את עצמם בריאותית וכלכלית ואת הליגה כולה. אם נסיים בתוך שלושה שבועות את החיסונים, נוכל להגיע לפלייאוף במצב ריאלי של כניסת קהל לאיצטדיונים"

חיסון מודרנה. רויטרס
במנהלת חוששים לא רק מסגר נוסף, אלא גם מקבוצות נוספות שתופסק פעילותן עקב התפרצות הקורונה בדומה למה שעברה באחרונה בית"ר ירושלים/רויטרס

מנהלת הליגות בכדורגל החליטה לזרום עם הקבוצות שהעדיפו ששחקניהן יתחסנו באופן פרטי דרך קופות החולים וויתרה על יום חיסון מרוכז שתוכנן תחילה. אלא שלא בכל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית השחקנים ממהרים לקבל את המנה הראשונה של החיסון והאדישות הזו מלחיצה מאוד את ראשי המינהלת שחוששים כי יהיה בלתי אפשרי לסיים את העונה אם יוטל סגר רביעי על ישראל.

כדי ששתי הליגות העליונות יוחרגו אוטומטית בפעם הבאה שיהיה סגר, המינהלת דורשת היענות של מאה אחוז לחיסונים. יושב ראש המינהלת ארז כלפון היה אמש מאוד ברור ותקיף בעניין. בשיחה עם וואלה! ספורט אמר כלפון: "החיסונים הם צו 8 של השחקנים להילחם במגיפה ובכך להביא את הליגות לסיום ספורטיבי. אם השחקנים לא יתחסנו הם יסכנו את עצמם בריאותית וכלכלית ואת הליגה כולה. אין יכולת לליגה להכיל סגר נוסף והידבקות שחקנים בנגיף, ואת זה חשוב שכולם יבינו. רוצו להתחסן ושימרו על פרנסתכם ועתיד הענף".

שר התרבות והספורט חילי טרופר עם יו"ר מנהלת הליגה בכדורגל ארז כלפון. אתר רשמי, אתר רשמי
"הגענו עד קצה גבול היכולת", הוסיפו במנהלת אמש. "אנחנו על האדים האחרונים"/אתר רשמי, אתר רשמי

כלפון הוסיף עוד: "השחקנים שיחוסנו ירוויחו גם כי לא יצטרכו להיות עוד בבידוד הביתי. כמו כן אם נסיים בתוך שלושה שבועות את החיסונים, נוכל להגיע לפלייאוף במצב ריאלי של כניסת קהל לאיצטדיונים. נוכחות אוהדים ביציעים תתקבל בזכות חיסון השחקנים כתנאי המרכזי".

במנהלת חוששים לא רק מסגר נוסף, אלא גם מקבוצות נוספות שתופסק פעילותן עקב התפרצות הקורונה בדומה למה שעברה באחרונה בית"ר ירושלים. "הגענו עד קצה גבול היכולת", הוסיפו במנהלת אמש. "אנחנו על האדים האחרונים. כל דחייה, ביטול או הפסקת פעילות תוביל למצב בו כבר לא יהיו תאריכים פנויים. אנחנו חוששים מאוד שנצטרך להגיע למצב בו כל יומיים ניאלץ לקיים מחזור ליגה. זה יהיה בלתי אפשרי ולכן כל הקבוצות חייבות לדאוג שכל השחקנים שלא חוסנו עד עכשיו ושלא נדבקו כבר בנגיף והתחסנו טבעית, ייגשו בהקדם לקבל את מנת החיסון הראשונה ובהמשך גם את מנת החיסון השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully