וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד שוב מהללים: "לואיס סוארס הוא כמו אקדוחן במערב הפרוע"

כוכב אתלטיקו מדריד הגיע ל-16 שערים ב-17 משחקים. סימאונה: "מה כבר נותר להגיד? לומר את שמו זה כמו מילה נרדפת לשער"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם לואיס סוארס. רויטרס
מעל כולם. סוארס/רויטרס

גם בחלומותיה הוורודים ביותר, ספק אם אתלטיקו מדריד האמינה שתקבל העונה מה שהיא מקבלת מלואיס סוארס. גם בסיוטיה הגדולים ביותר, ספק אם ברצלונה האמינה ששחרורו של החלוץ הוותיק ישפיע עליה כמו שהוא משפיע: בעוד ההתקפה הקטלאנית נראית אנמית מתמיד, סוארס עצמו סופר 16 שערי ליגה ב-17 משחקים העונה ולא פחות חשוב - אולי מוליך את קבוצתו החדשה לאליפות.

ההופעה התורנית של מלך שערי הלה ליגה הגיעה הפעם מול סלטה ויגו, כשכבש צמד (45, 50) והשווה את מניין השערים שלו בברצלונה בעונה שעברה. אשתקד נזקק ל-28 משחקים כדי לכבוש 16 שערים, הפעם נזקק ל-17 בלבד. לצערו הרב, סלטה הצליחה לאזן ל-2:2 בדקה ה-89, ועל כן היתרון של הקולצ'ונרוס בפסגה עומד על 8 נקודות (ומשחק חסר).

לואיס סוארס בשבעת המשחקים האחרונים:

שער מול חטפאה
שער מול אלאבס
0 שערים מול סביליה
צמד מול אייבר
שער מול ולנסיה
צמד מול קאדיז
צמד מול סלטה ויגו

"עם סוארס על כר הדשא, זה לא משנה באיזו שיטה משתמשים", כתב חאבייר גרסיה מטאיינאס מ"אס". "הוא כמו אקדוחן מהמערב הפרוע, ובכל פעם שהוא שולף את האקדח, הוא תוקע כדור בין העיניים של לה ליגה".

דייגו סימאונה, שראה את קבוצתו רושמת את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 2013/14 (אז זכתה באליפות), עם 16 ניצחונות ב-20 המשחקים הראשונים, סיכם ואמר: "במחצית השנייה השתפרנו והשיטה קצת השתנתה, החזקנו יותר בכדור. ננסה להמשיך בדרכנו. סוארס? מה כבר אפשר להגיד עליו. להגיד לואיס סוארס זה כמו מילה נרדפת לשער".

קוקה הוסיף: "ידענו שבבית אנחנו חייבים לנצח, אבל במהלך האחרון הם השוו. לא הרגשנו בנוח במחצית הראשונה, אנחנו מאפשרים ליריבות לכבוש בדקות הראשונות וצריך לתקן את זה, צריך ללמוד כדי לוודא שזה לא יקרה. יש פה סגל טוב מאוד והתכוננו לרגעים האלה, אנחנו זקוקים לכולם. זה נהיה מסובך עם הקורונה. האם אנחנו פייבוריטים? אנחנו משתדלים לחשוב רק על היום-יום, כי זה מה שהביא אותנו לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully