וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חדרה: "שיפרנו הרבה דברים, אבל יש עוד המון מה לשפר"

הקפטן קרא לאוהדים לצאת להתחסן ("צעד הכרחי לחזור למגרשים") ושיבח את הסגל הצהוב: "שילוב מצוין, כולנו בוטחים אחד בשני". ואן לוון הזהיר את שחקניו לפני חדרה (ד', 20:15, ספורט1), סבוריט ובן חיים צפויים לחזור ל-11, כהן וגלזר חולמים על אירופה

מחזור 20הסתיים10/02/2021
מכבי תל אביב
  • ריקן (20)
  • פשיץ' (23)
  • פשיץ' (69)
1:3
  • (5) סיסה
הפועל חדרה
תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב לא עברו לסדר היום על המשחק ההתקפי החלש מול בני סכנין והמאמן פטריק ואן לוון שוחח על כך עם השחקנים לקראת המשחק מחר מול הפועל חדרה (ד', 20:15, ספורט 1). מדובר במשחק שיהיה מאוד דומה באופיו למשחק מול סכנין מהשבת האחרונה ומאמן מכבי תל אביב הזהיר את השחקנים מתסריט דומה למה הם חוו רק לפני שלושה ימים, כאשר דור פרץ הצליח לכבוש את שער הניצחון רק בשניות האחרונות של תוספת הזמן

"אנחנו צריכים לדעת להרוג את המשחק מהר יותר", אמר ואן לוון לשחקנים. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "צריך להרים את הרמה ללא ספק. הצלחנו לצמק את הפער ממכבי חיפה ועכשיו גם צריך לשחק יותר איכותי ולא לחכות לדקות האחרונות". יונתן כהן ואייל גולסה התאמנו אתמול ואם ישלימו גם הערב אימון מלא, הם צפויים לחזור לסגל אבל לא צפויים בכל מקרה לפתוח. אנריק סבוריט יחזור להרכב אחרי שריצה עונש צהובים. גם טל בן חיים צפוי לחזור ל-11. ואן לוון מתלבט אם לפתוח עם שרן ייני ודן ביטון.

במסיבת העיתונאים אמר ואן לוון: "אנחנו תמיד מנסים לשחק לפי תכנית המשחק שלנו, לא תמיד אפשר לעשות את זה כי יש גם יריבה. אנחנו רוצים להתחיל את המשחק עם הרבה התלהבות ולעשות את העבודה, נעבוד על הדברים שלא עבדו במשחקים הקודמים. אנחנו מתכוננים לכל משחק בנפרד ובאותה צורה".

שרן ייני הוסיף: "אורח החיים הזה מאוד לא קל, אני התחסנתי חיסון ראשון אז אני מקווה שהשני יגיע כמה שיותר מהר ואחרי שבועיים אהיה חופשי לעשות יותר דברים עם הילדים. כמובן שעדיין צריך לשמור על עצמנו והאחרים והקרובים אלינו. אני קורא לכל האוהדים להתחסן כי זה יקדם אותנו לחזור לשגרה כמה שיותר מהר, אני משער שזה יהיה צעד הכרחי לחזור למגרשים".

על המשחק מחר אמר הקפטן: "אני מצפה למשחק קשה, מקווה שנוכל להתגבר עליו בעזרת התכנית שלנו ולנצח. כל נקודה חשובה במאבק האליפות. שיפרנו הרבה דברים במשחק שלנו אבל יש עוד המון מה לשפר כדי להבטיח צבירת נקודות זהה. אנחנו משחקים כדי לקחת תארים, אבל צריך להתרכז רק בעצמנו ולא בקבוצות אחרות. אם אנחנו נעשה את העבודה, אחר כך נראה אם זה יספיק או לא. יש לנו סגל מעולה, מאוד רחב, עם שחקנים מנוסים וצעירים שמביאים המון אנרגיות, זה שילוב מצוין. אנחנו מאוד בוטחים אחד בשני".

יונתן כהן ודן גלזר היו שותפים בימים האחרונים למפגש זום עם 280 ילדים ובני נוער מעמותת מנהיגות קולעת. השניים סיפרו על התפתחות הקריירה שלהם ועל ההתמודדות שלהם עם הצלחות וכישלונות. כמו כן שיתפו שני שחקני מכבי תל אביב את חניכי ופעילי העמותה בהתמודדות האישית שלהם עם הקורונה. כהן אמר בין היתר: "זו גאווה גדולה להשתייך למכבי תל אביב ולעבור את המסלול שעברתי, אבל אנחנו כשחקנים לא מסתפקים אף פעם במה שהשגנו וצריכים להוכיח את עצמנו כל פעם מחדש כדי לעמוד במטרה לשחק מחוץ לגבולות ישראל". גלזר הוסיף בשיחה: "מה שאני עובר ומה שהשגתי מוביל לתחושת סיפוק אדירה, אבל אני קם כל בוקר כדי לעבוד קשה ולכוון למטרה הבאה שלי".

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. ., אריאל שלום
צפוי לחזור להרכב. בן חיים/אריאל שלום, .

הפועל חדרה

אחרי ניצחון על בני סכנין ותיקו מול הפועל תל אביב, ינסה מנחם קורצקי לשמור על מאזן נקי מהפסדים מאז שמונה למאמן הפועל חדרה גם מול האלופה. דיא לבאבידי יחזור להרכב על חשבונו של נועם כהן כאשר לא נראה שקורצקי יערוך שינויים נוספים. "המשחק מחר מאוד קשה, מול יריבה מצוינת", אמר קורצקי לקראת המשחק. "אבל אין לנו פריבילגיה במצבנו לוותר על אף משחק, נגיע מוכנים וננסה לקחת נקודות".

"נעשה את ההתאמות", הוסיף קורצקי. "אבל המטרה היא לא להתבטל ולעשות את הכל על מנת לקחת נקודות. אי אפשר להלחיץ את מכבי, לא כשהם היו במינוס 8 ולא כשהם יכולים לעלות למקום הראשון. אבל אנחנו צריכים להתעסק עם עצמנו, ולא להסתכל על הקבוצות היריבות. נעשה את ההכנה שלנו בצורה הטובה ביותר ואני בטוח שהשחקנים יגיעו דרוכים ועם ביטחון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. דני מרון
ישמור על מאזן נקי מהפסדים? מנחם קורצקי/דני מרון

טריוויה

* מכבי תל אביב לא ספגה מהפועל חדרה בשבעת המפגשים בליגת העל (שישה ניצחונות ועוד 0:0) ולא הפסידה לה מאז ה-3:1 בדצמבר 1977.

* מכבי תל אביב צברה 22 נקודות מ-24 אפשריות עם פטריק ואן לוון על הקווים, וסך הכול סופרת כבר 11 משחקים רצופים ללא הפסד (שמונה ניצחונות, כולל רצף פעיל של ארבעה).

* במהלך רצף 11 המשחקים, האלופה השיגה לא פחות מארבעה ניצחונות בזכות שערים בתוספת הזמן: מול הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה, מכבי חיפה ובני סכנין. ללא השערים הללו, הפער מהפסגה היה עומד היום על 10 נקודות.

* הפועל חדרה, שניצחה 0:2 את סכנין במשחק החוץ הקודם שלה, עדיין לא השיגה שני ניצחונות רצופים כאורחת מאז חזרתה לליגה הבכירה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully