וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: סרחיו ראמוס סירב לריאל מדריד והבהיר - ברצוני לעזוב

על פי דיווחים, הקפטן סירב להארכת החוזה שהציעה האלופה ושלח מסר - אעזוב בסיום העונה. זידאן עם סגל חסר גם מול חטאפה

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

החיסורים הרבים של ריאל מדריד יימשכו גם הערב (שלישי, 22:00, ערוץ 50), כשהאלופה הספרדית תארח את חטאפה - אמנם עם 19 שחקני סגל, אך חמישה מהם הוקפצו מהקבוצה הצעירה. איסקו חזר אך לא ברור האם יקבל דקות, טוני קרוס המוצהב בחוץ ביחד עם אדן הזאר, רודריגו, לוקאס ואסקס, פדריקו ואלוורדה, סרחיו ראמוס, אדר מיליטאו, דני קרבחאל ואלברו אודריאוסולה.

ואם בראמוס עסקינן, הרי שבספרד טוענים היום כי הבלם הוותיק החליט באופן סופי שלא לקבל את הצעת המועדון להאריך את חוזהו והודיע כי בכוונתו לעזוב בסיום העונה. לפי העיתונאי הספרדי סירו לופס, "ראמוס סירב להצעה של הארכת חוזה לעונה או שתיים והבהיר למועדון שעתידו הוא בקבוצה אירופית אחרת. ריאל מדריד מרגישה שהמצב אבוד ולא תגיש לו הצעה נוספת".

העיתונאי מיגל אנחל דיאס אמנם ציטט את סביבתו של ראמוס, שטענה כי הבלם מעוניין להישאר גם בעונה הבאה, אולם כרגע נראה שהקפטן עם רגל וחצי בחוץ. פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד הן שתיים מהקבוצות שהוזכרו בהקשרו של ראמוס בעבר.

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
תם הטקס? ראמוס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, התייחס זינדין זידאן לשמועות על עתידו: "למה שארצה לעזוב אם אני אוהב מה שאני עושה? כולנו עוברים רגעים קשים, אבל זה חלק מהחיים. כולנו יודעים שריאל מדריד זה מועדון ענק ובשלב כזה או אחר יהיו שינויים". כשנשאל האם יישאר עד תום חוזהו ב-2022, השיב: "נחיה ונראה. מה שמעניין אותי הוא היום-יום. כולנו כאן באותה סירה ואני מרגיש תמיכה מכל עבר".

ובינתיים, בספרד עוסקים לא רק בעזיבה האפשרית של סרחיו ראמוס כי אם גם בהמשך דרכו של הבלם הבכיר הנוסף - רפאל וראן. חוזהו של הצרפתי שכיכב מול ווסקה יסתיים ב-2022, ולפי "אס", "וראן ייכנס לשנתו האחרונה בחוזה בלי שחתימה על חוזה חדש נמצאת על הפרק, לפחות כרגע. ריאל עסוקה יותר בשאלת החוזים של השחקנים שחוזיהם יסתיימו בקיץ - לוקה מודריץ', ראמוס ולוקאס ואסקס. לא מן הנמנע ששאלת וראן תידחה עד שנתו האחרונה בחוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully