וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אתלטיקו מוכת הקורונה צפויה לארח את צ'לסי בוורשה, סיטי נגד גלאדבך בהונגריה

בעקבות הגבלות נסיעה מאנגליה לספרד, גם סוסיאדד תיאלץ לארח את מנצ'סטר יונייטד בטורינו. אתלטיקו הודיעה על עוד שני נדבקים, וכבר שוקלת לעבור לאימונים אישיים

תומא למאר אתלטיקו מדריד. רויטרס
יותר מדי חיבוקים וחגיגות. למאר/רויטרס

אתלטיקו מדריד ממשיכה לסבול מהקורונה: אומנם הקבוצה מוליכה בבטחה את טבלת הליגה הספרדית ונראית בדרך לאליפות עם 50 נקודות מ-19 משחקים, אבל היום (שני) הודיעה הקבוצה על עוד שני נדבקים: הקטור הררה ותומא למאר, שנמצאו חיוביים בבדיקות. השניים מצטרפים לשורה ארוכה של נדבקים באתלטיקו, כשביניהם ז'ואאו פליקס שנמצא כעת בבידוד. כמו כן יאניק קראסקו ומריו הרמוסו נמצאו חיוביים ולא היו בסגל, כאשר לפני כן במהלך המגיפה חמישה נוספים נדבקו, כולל המאמן דייגו סימאונה. בעקבות זאת האימון של הקבוצה בוטל לפני המשחק הערב מול סלטה ויגו, כשלשחקנים הומלץ להגיע למשחק בלי אימון.

בקבוצה לחוצים מאוד מקצב הנדבקים (שישה שחקנים בעשרה ימים אחרונים) בידיעה שהווריאנט הבריטי מגביר את ההדבקה, וכבר שוקלים לעבור לאימונים אישיים בחלק מהשבוע. קצב ההדבקה כרגע מונע השבתה של הקבוצה, שהייתה קורית אילו היו שלושה נדבקים חדשים כל 72 שעות. למזלם, היו "רק" שניים.

בינתיים גם בבריטניה לחוצים מהקורונה בספרד, וייתכן שגם מנצ'סטר יונייטד וגם צ'לסי לא ישחקו את המשחקים שלהן בספרד בגלל האיסור בבריטניה לנסוע לספרד. כרגע האיסור בתוקף עד ה-16 בפברואר, אבל על פי כל ההערכות הוא יוארך. באנגליה מדווחים שאתלטיקו תארח את צ'לסי בוורשה פולין (23 בפברואר), ואילו ריאל סוסיאדד תארח את יונייטד באצטדיון של יובנטוס בטורינו.

כזכור, המשחק של ליברפול מול לייפציג כבר הועבר לבודפשט. היום גם מנצ'סטר סיטי אישרה: המשחק הראשון של מוליכת הפרמיירליג מול בורוסיה מנשנגלאדבך (24 בפברואר) בשמינית הגמר ייערך בבודפשט בפושקאש ארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully