וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת האריך את חוזהו בלבלואה מטרופוליטן, ישחק ביורוליג?

8.2.2021 / 12:35

הפורוורד הישראלי (26, 2.03) שרושם העונה בליגה הצרפתית 11.9 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בשורות סגנית המוליכה שקרובה גם להעפיל לרבע גמר היורוקאפ, בחר להמשיך בשורותיה עונה נוספת. דן שמיר וניו זילנד ברייקרס חזרו להפסיד עם 84:69 לקיירנס, האחרונה בטבלה

תומר גינת במדי לוולואה מטרופוליטנס. הטוויטר של לוולואה מטרופוליטנס, אתר רשמי
בדרך ליורוליג? תומר גינת/אתר רשמי, הטוויטר של לוולואה מטרופוליטנס

תומר גינת האריך הבוקר (שני) את חוזהו בקבוצת בולון לבלואה מטרופוליטן הצרפתית לעונה נוספת באמצעות סוכנו אבי זילברמן. למרות שאנחנו רק בנקודת האמצע של העונה, החליטו בקבוצה הצרפתית להעניק לגינת חוזה לעונה נוספת, והשחקן שהיה אמור להיות מבוקש מאוד לאור הפריצה שלו בצרפת העונה, החליט להמשיך בשורותיה.

גינת (26, 2.03) יצא לצרפת אחרי ארבע עונות מוצלחות בשורות הפועל תל אביב, וקבוצתו מדורגת במקום השני בליגה ובמקביל נמצאת על סף עלייה לשלב רבע הגמר ביורוקאפ, ועשויה להתחרות על כרטיס ליורוליג לעונה הבאה. ב-10 משחקי ליגה העונה בצרפת הוא רשם 11.9 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק, ואילו ביורוקאפ הוא רושם 8.9 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים לערב. לאחרונה החל לשתף פעולה עם שני שחקנים ששיחקו נגדו בליגת העל בשנים האחרונות - פול סטול וג'וש אוואנס.

גינת, שיחבור בשבוע הבא לנבחרת ישראל אחרי שהתגבר על פציעה שהשביתה אותו למספר שבועות, הוא חלק ממושבה ישראלית שהשתרשה בצרפת מתחילת העונה. מלבדו משחקים גם רפי מנקו (שאלון) ואיתי שגב (גראבלין).

* דן שמיר וניו זילנד ברייקרס חזרו להפסיד עם 84:69 מול קיירנס. יומיים אחרי שרשמה ניצחון בכורה העונה, קבוצתו של המאמן הישראלי צללה למאזן 3:1 בליגה האוסטרלית עם תבוסה לנועלת הטבלה. קורי וובסטר הוביל את הברייקרס עם 13 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully