וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרוש? הצחקתם אותו. טום בריידי זכה והצהיר: "אני חוזר"

אחרי שזכה בגיל 43.5 בסופרבול, הקוורטרבק של טמפה ביי מוכן לעוד אתגר. גרונק: "מהישגי הספורט הגדולים בכל הזמנים". המאמן ברוס אריאנס הפך למבוגר ביותר שזוכה בסופרבול: "אמא שלי בת ה-95 ישבה ביציע". לברון, פדרר וניימאר הצדיעו

טום בריידי לאחר שזכה בסופרבול. Patrick Smith, GettyImages
לא איש כמוהו יפרוש. בריידי/GettyImages, Patrick Smith

עוד עונה חלפה, עוד זכייה של טום בריידי. בביקור העשירי שלו בסופרבול והראשון עם טמפה ביי באקנירס, הקוורטרבק זכה להניף את גביע וינס לומבארדי בפעם השביעית בקריירה אחרי ניצחון מרשים 9:31 על קנזס סיטי והצהיר מיד לאחר ההנפה: "אני חוזר".

זו הייתה העונה הראשונה של בריידי עם טמפה ביי. עם הזכייה הזאת הוא הפך לא רק למעוטר ביותר בכל הזמנים בין השחקנים, אלא גם בין המועדונים. יש לו 7 זכיות בתואר, אחת יותר מקבוצתו לשעבר ניו אינגלנד פטריוטס ומפיטסבורג סטילרס. "היה לנו נובמבר קשה", סיכם בריידי את העונה, "אבל ידענו להתגבר על זה וניצחנו. הקבוצה הזו תהיה לנצח אלופה, אי אפשר לקחת את זה מאיתנו".

קצת מספרים - בריידי הפך לקוורטרק הרביעי אי פעם שפותח בסופרבול במדי שתי קבוצות שונות (אחרי קרייג מורטון, קורט וורנר ופייטון מאנינג), והשני בלבד פרט למאנינג שזוכה עם שתי קבוצות. זו היתה הופעת הפלייאוף ה-45 (!) שלו, לעומת 8 בלבד של מהומס. כמובן שבריידי הפך גם לשחקן המבוגר בתולדות הסופרבולים, כשלמעשה אף קוורטרבק לא שיחק בריקוד הגדול אחרי גיל 40, בעוד שבריידי כבר עשה זאת בפעם השלישית.

"עם יד הלב, מדובר באחד מהישגי הספורט הגדולים בהיסטוריה", אמר גרונקובסקי הנרגש. "אני לא יודע אם זה ההישג הגדול ביותר אי פעם, אבל הוא בהחלט אחד מהגדולים. להגיע לטמפה, מול קבוצה שהתכוננה לחגוג - ולנצח, זה דבר גדול. זה סיפור מדהים. הוא בלתי נתפס ובהחלט מדובר באחד ההישגים הכי גדולים שלי אי פעם".

בריידי בחר להחמיא בסיום בעיקר לחבריו מהפטריוטס שהתאחדו איתו בפלורידה, רוב גרונקובסקי ואנטוניו בראון: "זה נהדר לראות שחקנים גדולים עושים מהלכים גדולים. כל כך אהבתי את מה שהם עשו ואת מה שהם הוסיפו לקבוצה הזו. גרונק הוא שחקן מדהים, חבר מדהים לקבוצה, יש לו כישרון עצום, מוסר עבודה ומחויבות. וגם AB עשה הכול בדרך הנכונה מאז שהוא הגיע לכאן. כל כך התרשמתי ממנו ואני כל כך גאה בו".

עוד בוואלה!

טמפה ביי זכתה בסופרבול

לכתבה המלאה

מאמן הבאקנירס ברוס אריאנס הפך למבוגר ביותר שזוכה בתואר, בגיל 68. "אני לא הולך לשום מקום. האליפות הזאת שייכת לצוות המאמנים והשחקנים שלנו", אמר, "זה הגביע שלכם. אמא שלי בת ה-95 יושבת ביציע. אוהב אותך, אמא".

בארצות הברית ציינו היסטוריה נוספת שנעשתה במשחק הגדול על ידי לורי לוקאסט ומראל ג'באדיפאר - שתיים מעוזרות המאמן של הבאקנירס, שהפכו לנשים הראשונות שזוכות בסופרבול. "הגיע הזמן לרגע הזה", אמר אריאס.

כוכבי על משלל ענפים הצדיעו לבריידי ולבאקס

בצד המפסיד בחר המאמן אנדי ריד להתייחס בסיום קודם כל לתאונת הדרכים בה היה מעורב בנו בריט, מאמן הליינבקרים של הצ'יפס, בה נפגעה ילדה בת 5 שעדיין נאבקת על חייה: "ליבי יוצא אל כל מי שהיה מעורב בתאונה הזו, במיוחד למשפחתה של הילדה. אני לא יכול להגיב ספציפית למה שקרה שם, אבל מבחינה הומנית, הלב מדמם עבור כל מי שזה נוגע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully