וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איבהימוביץ' הוכיח למה הוא יחיד במינו: "500? זה אומר שכבשתי כמה גולים בקריירה"

הסקורר השבדי, שכבש צמד בניצחון מילאן, הגיע ל-500 שערים, נכנס לרשימה יוקרתית, קבע תקדים בחמש הליגות הבכירות, מילאן "כבר לא מופתעת"

זלאטן איברהימוביץ' הפך אתמול (ראשון) לשחקן הפעיל השלישי בלבד ברשימת ה-500, כשכבש צמד שהוליך את מילאן לניצחון 0:4 על קרוטונה מהתחתית. השבדי כבש את שעריו ה-500 וה-501 בקריירה, והצטרף לליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שאומנם הרחק מעליו ברשימה, אבל ללא ספק מדובר ברשימה עילית ומיוחדת, של כדורגלנים עם קריירה ארוכה וגדושה בהישגים, תארים וגולים.

המספרים של זלאטן, שבאוקטובר ימלאו לו 40, מראים על המשכיות מרשימה, בשלל קבוצות:
156 שערים במדי פריז סן ז'רמן
83 שערים במדי מילאן
66 שערים במדי אינטר
53 שערים במדי ל.א גלאקסי
48 שערים במדי אייאקס
29 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד
26 שערים במדי יובנטוס
22 שערים במדי ברצלונה
18 שערים במדי מאלמו

העונה הוא עומד על 14 שערים ו-6 בישולים ב-11 משחקים בליגה האיטלקית - אבל הנתון המרשים ביותר אצל זלאטן השנה הוא הרב גוניות שלו בשערים שכבש: מאז תחילת 2020 רק שחקן אחד בחמש הליגות הבכירות כבש לפחות 5 שערים ברגל ימין, ברגל שמאל ובנגיחה. זלאטן עשה את זה (בהתאמה) 6, 12 ו-5 פעמים, והמחיש שוב את הייחודיות שלו.

"שער 500? זה אומר שכבשתי כמה שערים בקריירה שלי", אמר זלאטן, "אבל הדבר החשוב הוא שנמשיך, לעזור לקבוצה בדרך הכי טובה. התפקיד שלי הוא לייצר מצבי כיבוש. אנחנו חייבים לנצל את ההזדמנויות כשהן מגיעות". איברהימוביץ' צייץ תמונה שלו ברכב ספורט, וכתב: "בדרך למטרה".

סטפנו פיולי, מאמן מילאן, מודה שהוא לא מופתע מכושר ההבקעה של הסקורר השבדי. "כשרואים איך איברה מתאמן, אנחנו לא יכולים להיות מופתעים, כי הוא אלוף", אמר פיולי, "זה קשה לשמור על הכושר הנוכחי שלו, כי כמעט בכל פעם שהוא כשיר ופתח בהרכב הוא כבש צמד, אבל ככה הוא".

אחרי שהוחלף זלאטן עשה תנועת יד ומחווה לעבר מנהלי מילאן ביציעים, שבאיטליה פירשו אותה כרמז לחידוש חוזהו. פיולי: "זלאטן מאושר פה, ואני חושב שזה הדבר הכי חשוב בקבוצה, ששחקנים פה מאושרים. איברהימוביץ' חייב להמשיך לשחק, והוא חייב לעשות את זה במילאן".

השער הראשון שלו הערב היה אחרי דאבל פס נהדר, וסיומת מלוטשת - שער שנכבש למעלה מ-21 שנה מאז שכבש את גול הבכורה שלו במדי מאלמו. מילאן בפסגה, פער 2 נקודות מאינטר, וממשיכה לחלום על אליפות. "זאת ליגה קשה ומאוזנת, כשמעט נקודות מפרידות בין הרבה קבוצות", אמר זלאטן על המירוץ, "יהיה צמוד עד הסוף, נהיה חייבים להמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully