וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אשקלון מושלמת אחרי 10 מחזורים, חבל מודיעין שנייה

7.2.2021 / 23:11

הקבוצה של חנן הירשוביץ ניצחה בדרבי הדרומי את מכבי אשדוד 72:89 ונשארה בראש הטבלה. האדומים של נתי כהן גברו על מכבי רמת גן 112:119. גליל עליון גם בצמרת אחרי ניצחון ביבנה. ניצחונות גם לרמת השרון, נתניה ומכבי רעננה

דולב דראפיץ' שחקן ברק נתניה. קובי אליהו
אשדוד ודראפיץ' עם הפסד ביתי מאכזב/קובי אליהו

אחרי פגרה בת חודש, הליגה הלאומית בכדורסל שבה הערב (ראשון) כשישה מתוך שבעת המשחקים התקיימו, בעוד משחקה של הפועל עפולה נגד אליצור קרית אתא נדחה בשל התפרצות קורונה בקבוצה מהעמק. אליצור אשקלון שמרה על מאזן מושלם בתום עשרה משחקים כשניצחה בקרב צמרת את מכבי אשדוד 72:89. הפועל חבל מודיעין עלתה למקום השני בזכות ניצחון במשחק מטורף 112:119 את מכבי רמת גן. הפועל גליל עליון, מכבי רעננה, א.ס רמת השרון ואליצור נתניה ניצחו גם כן.

seperator

מכבי אשדוד - אליצור אשקלון 89:72

הדרבי הדרומי היה במעמד צד אחד אחרי שאשדוד הופיעה ללא בילי מקפשרד הפצוע. אשקלון, שהפיכתו של פול דילייני לישראלי הופכת אותה למועמדת הוודאית לכרטיס לליגת העל, הוליכה בהפרש דו ספרתי מהפתיחה, אשדוד חזרה במחצית השנייה, אך לא הצליחה להפוך, כשאשקלון עולה למאזן של 0:10. אלונזו קולמן הוביל את אשקלון עם 25 נקודות, דולב דראפיץ' וארתור רוזנפלד קלעו 13 נקודות כל אחד באשדוד.

הפועל חבל מודיעין - מכבי עירוני רמת גן 112:119

לא מדובר בטעות, משחק התקפי מטורף היה באולם בשוהם, בסיומו חבל מודיעין של נתי כהן מנצחת ועולה למקום השני בטבלה עם מאזן 3:7 על חשבון הקבוצה של אורי קוקיה. שתי הקבוצות ניהלו משחק צמוד מאוד כשרק החלטות טובות של חבל מודיעין ברגעי ההכרעה נתנו להם את הניצחון. לייס דאן היה מדהים עם 35 נקודות ו-11 ריבאונדים אצל המנצחת כשדניאל דנינו מוסיף 25 נקודות משלו. ברמת גן בלט דלואן גרהאם עם 27 נקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
אשקלון עדיין מושלמת. דילייני/ברני ארדוב

אליצור יבנה - הפועל גליל עליון 79:73

מי שעוד חזק בצמרת היא גליל עליון של ברק פלג שהעמיקה את הבעיות של יבנה של יניב בורגר שמתחת לקו האדום. למרות הפערים בטבלה המשחק היה צמוד מאוד, כשהגיבור של גליל עליון היה חן גיא הצעיר שרשם משחק מפתיע מאוד ועזר להם לצאת עם הניצחון. קנדל אנתוני הוביל את גליל עם 19 נקודות, כשגיא מוסיף 13 משלו. ביבנה הצטיין פרנק האסל עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים.

הפועל עכו - מכבי רעננה 110:92

הקבוצה של עופר ברקוביץ' עוצרת רצף של הפסדים וגורמת לעכו, בבכורה של עמית תמיר על הקווים, להמשיך לראות את הליגה ממקום שממנו יהיה קשה להישאר. רעננה פתחה חזק את המשחק, לקחה יתרון דו ספרתי ולא הביטה לאחור. קווינטרל תומאס בבכורה ברעננה קלע 29 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים כשאוסטין פרייס הנהדר מוסיף 33 למנצחת. ג'יי אר הולדר, שהגיע עם עמית תמיר מאשדוד, קלע 25 נקודות למפסידים.


אליצור נתניה - מכבי הוד השרון 72:74

ניצחון חשוב לחבורה של רובן נייברגר שעולה למאזן 5:5 על חשבון הוד השרון. ברייס וושינגטון בנקודות מריבאונד התקפה על הבאזר העניק לנתניה את הניצחון בתום משחק דרמטי. וושינגטון הוביל את קלעי נתניה עם 18 נקודות ו-15 ריבאונדים, איתי מושקוביץ' הוסיף 15. ארד הריי בלט בהוד השרון עם 19 נקודות, סמרדו סמואלס איכזב עם 8 נקודות.

מכבי קרית מוצקין - א.ס רמת השרון 102:90

הקבוצה מהקריות בדרך הבטוח לליגה הארצית. אחרי עשרה משחקים למוצקין יש רק ניצחון אחד, והיא לא הצליחה לעצור גם את יריבתה לתחתית שרושמת ניצחון שלישי העונה. ג'קוואן לואיס עם 25 נקודות וכריסטיאן קנינגהם שהגיע מהפועל באר שבע עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים בלטו ברמת השרון, כריס אוטול היה האיש של מוצקין עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully