וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לשון דאוסון ובדאלונה בליגה הספרדית, צסק"א עם הפסד שישי ברציפות

הישראלי קלע 5 נקודות ב-84:91 של חבריו על מורסיה. הקבוצה החסרה של איטודיס רשמה הפסד ביתי 107:102 לקאלב טראמו במסגרת ה-VTB

תקציר: אסטודיאנטס - ריאל מדריד 79:65/ספורט 1

שון דאוסון וחובנטוד בדאלונה גברו בחוץ 84:91 על מורסיה במסגרת המחזור ה-23 בליגה הספרדית. אנטה טומיץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, להן הוסיף 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. דאוסון קלע 5 נקודות עם 2 ריב' ו-2 אס'. בדאלונה במקום השביעי לאחר 21 משחקים כשבאמתחתה 12 ניצחונות אל מול 9 הפסדים.

במשחק נוסף בליגה הספרדית גברה המוליכה ריאל מדריד בחוץ על אסטודיאנטס 65:79. בכך השיגו הבלאנקוס את ניצחונם ה-20 העונה מתוך 21 משחקים. ג'ייסי קארול הוביל את קלעי המנצחת עם 17 נקודות כשפביאן קוזר תרם 16.

שחקן חובנטוד בדאלונה שון דאוסון. עמוד האינסטגרם של שון דאוסון, אתר רשמי
ניצחון 12 העונה לבדאלונה. זוסמן/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של שון דאוסון
שחקנה של צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. אתר צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
התקופה הרעה של צסק"א נמשכת. מייק ג'יימס/אתר רשמי, אתר צסק"א מוסקבה

התקופה הקשה של צסק"א ממשיכה, כשהערב הפסידה הקבוצה של איטודיס 107:102 בבית לקאלב קראמו ב-VTB. מועדון הפאר הרוסי סופר כבר לא פחות משישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, ושני ברציפות בליגה האזורית בה היא בדרך כלל שולטת ביד רמה. כזכור צסק"א סובלת מחסרונם של מספר שחקני מפתח, כולל את וויל קלייברן, ניקולה מילוטינוב שגמר את העונה וטוקו שנגליה.

לרבע האחרון במשחק מול הקבוצה מאסטוניה נכנסה צסק"א ביתרון 68:79 אך קרסה לגמרי ברבע המכריע אותו הפסידה 39:23 (!) וכאמור ירדה מנוצחת. דארון היליארד הפגיז 38 נקודות למארחת, כשמייק ג'יימס שהיה נהדר במשחק ההפסד ביורוליג מול ולנסיה קלע 19. עבור קאלב טראמו מרקוס קין קלע 26 נקודות להן הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים כשמוריס קמפ הוסיף 24 ו-6 ריב'.

צסק"א נמצאת במקום השלישי ב-VTB לאחר ששיחקה 14 משחקים, כשהיא עם עשרה ניצחונות אל מול ארבעה הפסדים. במקום הראשון נמצאת זניט סנט פטרסבורג המחזיקה במאזן 1:14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully