וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד סיימה ב-2:2 דרמטי עם סלטה ויגו

לואיס סוארס חגג צמד (45, 50) בדרך ל-16 שערי ליגה וביצע מהפך אחרי שער היתרון המפתיע של סנטי מינה (13), אולם המילה האחרונה היתה שייכת לפקונדו פריירה שדחק מקרוב (89). רצף הניצחונות של הקולצ'ונרוס נעצר על שמונה, הפער בפסגה עומד על שמונה נקודות

תקציר: גראנדה - ברצלונה 5:3/ספורט 1

המחזור ה-22 בליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם דרמה גדולה, בסיומה נפרדה אתלטיקו מדריד ב-2:2 ביתי מסלטה ויגו. קבוצתו של דייגו סימאונה שמטה שתי נקודות יקרות וראתה את רצף הניצחונות שלה נקטע על שמונה, אך היא עדיין מובילה ב-8 הפרש על נקודות על ברצלונה וריאל מדריד, ואם זה לא מספיק, הרי שיש לה גם משחק חסר ביחס אליהן.

האורחת לחצה יותר בפתיחה ובדקה ה-13 גם באה על שכרה באופן מפתיע, כשהוגו מאיו הגביה מאגף ימין וסנטי מינה זינק נהדר ונגח פנימה כדי לקבוע 0:1. אתלטיקו ספגה בפעם השישית בשבעת משחקיה ב-2021. מי שהחזיר אותה לעניינים היה לואיס סוארס, מי אם לא הוא, כשהמשיך בנגיעה אחת כדור רוחב של מרכוס יורנטה ממש על סף השריקה למחצית הראשונה וחגג את שערו ה-15 העונה. המהפך הושלם בדקה ה-50, ושוב היה זה הכוכב עליו החליטה ברצלונה לוותר בפתיחת העונה, בהחלטה עליה היא בוודאי מתחרטת מדי יום ביומו. הפעם זה התחיל מכדור עומק של ז'ופרי קונדוגביה (בהופעת בכורה בהרכב) לרנאן לודי, שיישר לרחבה, ושוב סוארס דחק פנימה בנגיעה אחת.

אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לפקונדו פריירה, שכבש מקרוב (89) וקבע את תוצאת הסיום. סלטה אמנם סופרת משחק שביעי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות, אך מהתיקו הזה היא בהחלט תהיה מרוצה.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם לואיס סוארס. רויטרס
צמד גדול לא הספיק. סוארס/רויטרס

הקולצ'ונרוס הופיעו בסגל חסר במיוחד לאור מכת הקורונה שגרמה להיעדרותם של יאניק קרסקו, מוסא דמבלה, מריו הרמוסו, תומא למאר, אנדר הררה וז'ואאו פליקס. בעוד חמישה ימים תקווה לשוב למסלול הניצחונות כשתתארח אצל גרנאדה המפתיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully