וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן נקמה במארסיי עם 0:2 בחוץ, ליל שוב בפסגה

אמבפה כבש בהופעתו ה-150 במדי הקבוצה ואיקרדי הוסיף, ניימאר ואלברו שוב התעמתו ופאייה הורחק. 0:2 למוליכה על נאנט

מהומות במתקן האימונים של מארסיי/יוטיוב

מאבק האליפות הצמוד בצרפת נמשך גם הערב (ראשון), כשאת המחזור ה-24 נעל "לה קלאסיק" בו פריז סן ז'רמן המדורגת שלישית ניצחה 0:2 במארסיי. עוד לפני כן ליל חזרה לפסגה עם 0:2 על חשבון נאנט, אחרי שליון בילתה שם אתמול. מונאקו הרביעית המשיכה ברצף הניצחונות עם 3:4 על נים האחרונה.

קיליאן אמבפה (מימין) עם אידריסה גיי שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
108 שערים ב-150 הופעות במדי פ.ס.ז'. קיליאן אמבפה עם אידריסה גיי/רויטרס

מארסיי - פריז סן ז'רמן 2:0

הקלאסיקו ה-100 היה כולו של האלופה, שלא הפסידה בסטאד ולודרום מאז נובמבר 2011 ונקמה ביריבתה המושבעת על ההפסד הביתי והמהומה הגדולה בסיבוב הראשון. מארסיי עמוסת הצרות, עדיין בלי מאמן ראשי לאחר התפטרותו של אנדרה וילאש בואש (חורחה סמפאולי מועמד מוביל להחליפו) לקחה רק שתי נקודות מ-18 האחרונות ונמצאת רק במקום התשיעי. בלי ארקדיוש מיליק הפצוע ואחרי פריצת האוהדים שהותירה את השחקנים מבוהלים, לא היה לה מה להציע הפעם.

מאוריסיו פוצ'טינו שוב חסר את קיילור נבאס והשאיר את ניימאר על הספסל אחרי שלא היה בקו הבריאות בימים האחרונים, אבל קיבל את קיליאן אמבפה שהפעיל מבערים בדקה התשיעית, הקדים את הירוקי סקאי כדי להגיע לכדור ששלח לעברו אנחל די מריה ומצא את הרשת בהופעתו ה-150 במדי פריז סן ז'רמן. 108 שערים יש לו במשחקים הללו, ומתוכם 16 העונה בליגה. מאורו איקרדי, שכבש צמד ב-0:4 הביתי מול מארסיי בעונה שעברה, הבקיע גם הפעם בנגיחה לאחור אחרי הרמה של אלסנדרו פלורנצי מימין בדקה ה-24. ניימאר נכנס בדקה ה-65 ואחרי שתי דקות כבר הוכשל בגסות על ידי אלברו גונסאלס, שהאשים אותו בגזענות אחרי המפגש בפארק דה פראנס בסיומו הברזילאי היה אחד מחמשת המורחקים. אלא שדווקא הבלם הספרדי נפצע במהלך הזה והוחלף 10 דקות לאחר מכן, וגם כרטיס אדום (שלישי תוך עונה וחצי) נשלף לעבר דימיטרי פאייה בתוספת הזמן לאחר בעיטה ברוטאלית במותן של מרקו וראטי.

עוד בוואלה!

צרפת: ממפיס דפאי כבש צמד והעלה את ליון למקום הראשון ל-24 שעות

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מוכשל על ידי אלברו גונסאלס שחקן מארסיי. רויטרס
החשבון עדיין פתוח. ניימאר מוכשל על ידי אלברו גונסאלס/רויטרס
מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן מנסה למשוך את לאנדרו פארדס מהמהומה. רויטרס
הציל את לאנדרו פארדס מעוד מהומה והרחקה כמו בסיבוב הראשון. מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

נאנט - ליל 2:0

ניצחון שישי רצוף החזיר את ליל אל המקום הראשון וסיבך את ריימונד דומנק. נאנט, שלא ניצחה את ליל בבית מאז מאי 2004, המשיכה להאריך את שיא המועדון השלילי שלה וסופרת כבר 15 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, מתוכם שישה עם דומנק שנמצא כעת במקום ה-18 המוביל למבחנים. ג'ונתן דייויד הקנדי, הרכש היקר בתולדות המועדון שלא ממש התאקלם בחצי העונה הראשונה, המשיך להשתפר עם צמד ראשון וסך הכול מצא את הרשת בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים. בדקה התשיעית הוא ניצל טעות של שני שחקני הגנה ובעט בימין אל הרשת, ובדקה ה-83 נהנה מבישול של רנאטו סאנצ'ס המחליף.

ג'ונתן דייויד שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
מתחיל להפציץ גם בצרפת. ג'ונתן דייויד/רויטרס

נים - מונאקו 4:3

אלכסנדר גולובין, שחזר לפני כחודש מפציעה ארוכה, כבש שלושער ראשון בקריירה והוביל את מונאקו לניצחון ליגה שביעי ברציפות. הרוסי כבש בוולה בדקה השלישית והשלים צמד בדקה ה-12, לוקא דו (23) וזינדין פרחאט (32) השוו לנועלת הטבלה, אבל גולובין סובב כדור חופשי בדקה ה-62 והחזיר את היתרון עם השלישי שלו, לפני שבישל לקווין פולנד (77). המחליף השבדי ניקלאס אליאסון צימק בדקה ה-81.

אלכסנדר גולובין שחקן מונאקו. רויטרס
חזר בגדול. אלכסנדר גולובין/רויטרס

משחקים נוספים

ברסט - בורדו 1:2
לברסט: סטיב מונייה (80), רומן פבר (85). לבורדו: וואנג אוי-ג'י (56)

מונפלייה - דיז'ון 2:4
למונפלייה: גאטן לאבורד (48 ו-56), טז'י סבאנייה (61), פטאר שקולטיץ' (90+1)

ניס - אנז'ה 0:3
לניס: סולימאן דומביה (עצמי, 9), מיזיאן מאולידה (17), אמין גואירי (83)

סנט אטיין - מץ 0:1
לסנט אטיין: ג'ון בוי (עצמי, 14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully