וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סיכוי קלוש להגעת מיכה, אלחמיד ינחת מחרתיים, פארליי רוסה בדרך

7.2.2021 / 13:16

אנורתוזיס לא רוצה לשחרר, מכבי תל אביב דורשת דמי השבחה ונראה שהקשר יחזור לישראל רק בקיץ. באר שבע מכינה לשחקן ההגנה, תכנית אימונים במטרה להכלילו בסגל בעוד 7-10 ימים. חוזהו יכלול מענקים על אליפות והעפלה לשלב בתים באירופה. הברזילאי על סף סיכום

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

סיכוי קלוש שדור מיכה יצטרף להפועל באר שבע בחלון ההעברות של החורף, שייסגר ביום חמישי. מכבי תל אביב רוצה דמי השבחה על השחקן שבישראל שיחק רק במדיה, אנורתוזיס פמגוסטה לא ששה למכור אותו ולכן נראה שהוא יישאר בקפריסין עד הקיץ. הצפי הוא שמיכה יצטרף לקבוצה מבירת הנגב אחרי סיום העונה. יש לציין שאם מיכה ישלים שנה מחוץ לישראל, הצהובים לא יוכלו לדרוש עליו כסף וזו כנראה תכנית הגיבוי. בנוסף, בקיץ יהיה לו סעיף שחרור מאנורתוזיס ולכן המו"מ איתה אמור להיות פשוט.

מי שכן נראה קרוב לחזק את החלק הקדמי הוא שחקן הכנף פארליי רוסה, שנמצא על סף סיכום במועדון. הברזילאי בן ה-27 שיחק מתחילת העונה עד ינואר בקבוצת פוג'אירה מהליגה באיחוד האמירויות ולפני כן לבש גם את מדי פאנתוליקוס וארטומיטוס היווניות, א.א.ק לרנקה ואפולון לימאסול הקפריסאיות וסבסטופול האוקראינית. בשנים 2009-2013 שיחק במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון. הוא שיח גם בקבוצות מברזיל וערב הסעודית.

פארליי רוזה. Ben Whinwright, GettyImages
חיזוק לחלק הקדמי. רוסה/GettyImages, Ben Whinwright

חאתם עבד אלחמיד ינחת בישראל ביום שלישי. הפועל באר שבע תכין לו תכנית אימונים מיוחדת מאחר שלאחרונה הוא לא שיחק בצורה קבועה בשל רצונו לעזוב את סלטיק. הבוקר נפרד אלחמיד משחקני סלטיק בהודעה ארוכה שכתב להם בקבוצת הוואטסאפ של המועדון. הבלם שחוזר להפועל באר שבע ימריא כבר מחר לגרמניה וביום שלישי תסדר לו הקבוצה מקום בטיסה מיוחדת לישראל.

ההערכה בבאר שבע היא שאלחמיד זקוק לשבוע עד עשרה ימים כדי להתאמן עד שאפשר יהיה להכליל אותו בסגל למשחקים. לא בטוח שהוא יהיה בסגל למשחק הגביע מול מכבי תל אביב בעוד 13 ימים.

הפועל באר שבע מכוונת גבוה עם אלחמיד והכניסה לחוזה מענקים על אליפות, העפלה לליגת האלופות ולשלב בתים בליגה האירופית. כזכור, באר שבע הודיעה אמש כי סיכמה עם אלחמיד על חוזה לשלוש וחצי שנים. היא תשלם תמורתו 900 אלף יורו, ומתכוונת להשאיר לצידו את מיגל ויטור בחוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully