וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו טום הנקס בסרט 'להתחיל מחדש', שון וייסמן שוב נעלם"

המשבר בריאל וידאוליד מחריף וגם החלוץ הישראלי סופג אש. ברקע כבר נשמעים דיבורים על מחנות בחדר ההלבשה וחוסר אמון במאמן

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Eric Alonso, GettyImages
בוויאדוליד ציפו ליותר משחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

לחץ אדיר בקבוצתו של שון וייסמן, ריאל ויאדוליד, אחרי ההפסד לאלאבס ביום שישי. בעוד ראשי המועדון מתעקשים שוב שהמאמן סרג'יו ימשיך לעמוד על הקווים עד סוף העונה, פרשנים ואוהדים רבים דורשים את ראשו. ביום שבת הסגולים-לבנים יתארחו אצל אייבר ונראה שאם הם יפסידו גם שם, ייתכן שההתעקשות על המאמן הקטלאני כבר תוסר.

ויאדוליד לא ניצחה חמישה משחקי ליגה רצופים ויש לה ניצחון בודד בתשעת המשחקים האחרונים. בשבוע האחרון צצו דיבורים על שני מחנות בחדר ההלבשה ונכתבו מילים רבות על כך שחלק מהשחקנים איבדו אמון בסרג'יו.

ומה בנוגע לווייסמן עצמו? הוא לא הבקיע כבר חמישה משחקים ברציפות למרות שהפך לשחקן הרכב קבוע. בספרד מבינים שהחלוץ הישראלי הוא לא שחקן שיוצר לעצמו מצבים ושהוא זקוק לעזרה. חלק מהביקורת על סרג'יו נוגעת לכך שהקבוצה שלו לא מצליחה להפעיל את וייסמן, אבל גם החלוץ לא נשאר נקי וב"אס" כתבו אתמול אחרי ההפסד לאלאבס: "שון וייסמן, בדיוק כמו טום הנקס בסרט 'להתחיל מחדש', שוב נעלם".

וייסמן צפוי לשמור על מקומו בהרכב גם במשחק החוץ נגד אייבר. ויאדוליד תגיע להתמודדות עם סגל חסר - דבר שהפך לשגרה בשבועות האחרונים. לרשימת הפצועים התווספו כמה מוצהבים, אבל הסגולים-לבנים ינסו לנצח את היריבה אחרי שני הפסדים רצופים, כולל 2:1 דרמטי בסיבוב הראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully