וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר המום מסטף קרי: "הוא מעולם לא שיחק כל כך טוב, לא ראיתי אותו ככה"

כוכב גולדן סטייט מראה יכולות חדשות וסוחט מחמאות: "הוא השחקן הטוב בעולם כרגע. כשהוא נכנס לזון, אין לו מצפון". יוקיץ' "מרגיש שדווקא הוא השחקן הטוב ב-NBA", וגם היריבים מודים: "אין מה לעשות נגדו". סיכום הלילה

עונת הקאמבק של סטף קרי נמשכת. כוכב הווריירס שוב היה בשיאו הלילה (בין שבת לראשון), ולמרות שגולדן סטייט הפסידה 134:132 לדאלאס, בשתי הקבוצות התמקדו בסיום בעיקר במופע האישי המרהיב שלו, שכלל 57 נקודות עם 11 שלשות (19 מ-31 מהשדה, 11 מ-19 מחוץ לקשת) ב-37 דקות בלבד.

"עילאי", הגדיר סטיב קר את המשחק של קרי, שכבר שבר העונה את שיא הקריירה שלו עם 62 נקודות מול פורטלנד בינואר, וממשיך להזכיר לכל מי שהספיק לשכוח בשנה האחרונה, שמדובר בכוכב בקנה מידה היסטורי. "הזריקות שהוא קלע היו מגוחכות. רמת הקושי, הקלות שבה זה נכנס....הוא מעולם לא שיחק טוב יותר".

קר, שמאמן את קרי כבר שבע שנים וראה אותו בשנות השיא כשנבחר פעמיים ברציפות ל-MVP, רואה העונה דברים אחרים מסטף. "אנחנו מדברים על שחקן שהיה MVP פעמיים, אלוף NBA שלוש פעמים. ועדיין, אף פעם לא ראיתי אותו ככה. הוא פשוט נראה לי חזק יותר מאי פעם. ברור שתמיד הוא היה קלע מדהים, אבל העונה הוא נראה לי חזק יותר. הוא עובר שחקנים בקלות, מזיז אותם מהדרך כשהוא חודר לסל, מסיים חזק. וכמובן שהקליעה שלו בלתי ניתנת לעצירה".

קרי חיזק בסיום את הדברים של מאמנו, ואמר ש"אני בהחלט מרגיש חזק יותר. נכנסתי לקצב טוב, וברור שאחרי העונה שעברה אני נהנה להיות על הפרקט, להיות בריא, ולבנות מומנטום עם הקבוצה. זאת שנה די מוזרה. אני משחק טוב והקבוצה נראית יותר טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך להשיג ניצחונות כדי שנרגיש קצת יותר טוב עם עצמנו".

בגולדן סטייט המשיכו להחמיא לקרי, וחברו לקבוצה קנת בייזמור חרץ באופן חד משמעי: "הוא שחקן הכדורסל הטוב בעולם כרגע. זה לא אמיתי. אני מרגיש בר מזל לשבת על הספסל ולראות את התופעה הזו מקרוב. הוא קולע בכזו קלות, וכשהוא נכנס לזון, אין לו מצפון...הוא פשוט מרים זריקות מ-12 מטר כאילו כלום, וזה מדהים, מדהים".

גם בדאלאס שיבחו את קרי. "אני לא יודע אם יש שחקן שיותר קשה להתמודד מולו בעולם עכשיו", אמר ריק קרלייל. "הוא משפיע על המשחק בכל כך הרבה דרכים, והיכולת שלו לקלוע זריקות בלתי אפשריות מכל נקודה על המגרש, לא פחות ממדהימה. קל מאוד להתייאש כשמגיע שחקן יריב וקולע לך שלשות על הפרצוף מ-10 מטר. ועדיין, מצאנו דרך לנצח".

גם לוקה דונצ'יץ' שנתן לקרי פייט עם 42 נקודות ו-11 אסיסטים, בדו קרב מרתק ונפלא, הילל בסיום. "הרגשתי שכל זריקה שהוא לוקח היום, תצלול פנימה. זו הרגשה שמקבלים יותר מדי פעמים כשמשחקים מולו", אמר.

ובזמן שקרי מכניס את עצמו לדיונים על זכייה שלישית בתואר MVP העונה, ניקולה יוקיץ' מחפש את התואר הראשון - ונראה כמו מועמד בכיר. כמו קרי, גם יוקיץ' סיפק תצוגה אישית אדירה שלא הספיקה לדנבר, שהפסידה 119:114 לסקרמנטו. יוקיץ' סיים עם שיא קריירה של 50 נקודות, הוסיף 12 אסיסטים, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות, וכמעט ניצח את המשחק לנאגטס במו ידיו, למרות החיסרון של ארבעה גארדים מהרוטציה כולל הגארד הבכיר ג'מאל מארי.

"כשרואים איך יוקיץ' משחק עכשיו, מבינים שהוא לא רק מנסה לבסס את עצמו כ-MVP של העונה. הוא מאמין שהוא השחקן הטוב בליגה כרגע", אמר שחקן העבר והפרשן אייזאה תומאס.

"כנראה שלא יבינו את זה, אבל מה שהיה מרשים יותר מ-50 הנקודות שלו, היו הגישה שלו, המנהיגות, קו המחשבה שלו", שיבח מאמן דנבר מייק מאלון. "הוא ידע שאנחנו בסגל חסר, ולא הוצאתי אותו במשך כל הרבע השלישי. לקראת הרבע האחרון הוא אמר לי, 'אני ממשיך. תכניס אותי'. זה הרשים אותי יותר מהכל".

גם מאמן סקרמנטו לוק וולטון אמר בסיום ש"יוקיץ' אחד המועמדים המובילים ל-MVP העונה. נפלא לראות אותו משחק, אפילו בתור המאמן היריב. הוא לא אנוכי בבסיס שלו ואין הרבה מה לעשות נגדו, למען האמת. אם אתה שולח אליו שמירה כפולה, הוא מוצא את השחקן הפנוי לליי אפ. אם אתה שומר אותו באחד על אחד, הוא קולע. ניסינו להקשות עליו, שזה כל מה שאפשר לעשות לפעמים מול סופרסטארים כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully