וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוחרר מסיבות הומניות". סלטיק נפרדת מאלחמיד ללא חרטות

בסקוטלנד ממשיכים לדבר על הקשיים האישיים של שחקן ההגנה ולא מצטערים: "התחיל טוב, אבל בהמשך הייתה ירידה ביכולת שלו"

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מול מיכאל טראבניק שחקן ספרטה פראג. Petr David Josek, AP
"בסלטיק הבינו שהוא לא יהיה המגן הימני העתידי של הקבוצה". אלחמיד/AP, Petr David Josek

סלטיק נערכת לפרידה מחאתם עבד אלחמיד ונראה שבמועדון הפאר הסקוטי לא מצטערים מדי בעקבות העזיבה הצפויה של שחקן ההגנה הוורסטילי, שצפוי לחזור להפועל באר שבע.

המאמן ניל לנון דיבר כבר אתמול על הקשיים של אלחמיד לחיות בסקוטלנד ללא משפחתו וקרוביו ובאחד מאתרי האינטרנט שמסקרים את סלטיק כתבו הבוקר: "נראה שבמקרה הזה (של הפרידה מאלחמיד) הסיבות הן הומניות לא פחות ממקצועיות. אם הוא רוצה להיות קרוב למשפחה שלו, זה בסדר שיעזוב. אלחמיד הרשים מפעם לפעם בעונה הבכורה שלו בסלטיק, אבל לצערו הוא סבל מפציעות. בהמשך הייתה ירידה ביכולת שלו שנבעה מכמה טעויות שביצע. אז כבר היה ברור שהוא לא יהיה המגן הימני העתידי של הקבוצה".

אלחמיד בן ה-29 נמכר מהפועל באר שבע לסלטיק בקיץ 2019. בעונה וחצי שלו בגלזגו, הוא רשם 30 הופעות בכל המסגרות ונעדר תקופות ארוכות בגלל פציעות. הוא שותף ב-13 משחקים בלבד בפרמיירליג הסקוטית ובחודשים האחרונים איבד ממעמדו - בין היתר בגלל עוד פציעות ובשל בידוד קורונה.

אלחמיד פתח בהרכב של סלטיק בפעם האחרונה בדצמבר, בהפסד 4:2 למילאן בליגה האירופית. ההופעה האחרונה שלו הייתה כמחליף: 17 דקות בהפסד 1:0 לריינג'רס באולד פירם ב-2 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully