וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון רוג'רס MVP, פייטון מאנינג נכנס להיכל התהילה

רוג'רס זכה ב-44 מ-50 קולות הבוחרים: "זו הייתה שנה מטורפת". מאנינג נכנס בשנה הראשונה שבה יכול היה להיבחר, יחד עם צ'רלס וודסון וקלווין ג'ונסון

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. GettyImages
מוצדק ביותר. ארון רוג'רס/GettyImages

כמו תמיד, הלילה שלפני הסופרבול הוא זה שבו נסגר המעגל של עונת ה-NFL בכל הקשור לפרסים ולתארים אישיים. ארון רוג'רס היה, כצפוי, המנצח הגדול, כשזכה בתואר ה-MVP של העונה. הוא הפך בכך לשחקן השלישי בהיסטוריה בסך הכול שעושה זאת שלוש פעמים.

רוג'רס, 37, שהוביל את גרין ביי פאקרס לעונה מצוינת עם מאזן 3:13, שנבלמה רק בהפסד לטמפה ביי בגמר ה-NFC, זכה ל-44 מ-50 הקולות. ג'וש אלן מבפאלו זכה בארבעה קולות ופטריק מהומס מקנזס סיטי בשניים. "כבוד גדול לזכות בתואר בפעם השלישית", אמר, "זו ללא ספק היייתה שנה מטורפת, עם הרבה שינויים והרבה רגעים זכורים. שיחקתי עם מעט קהל או בלי קהל בכלל, התארסתי, הייתה לי את אחת העונות הטובות בקריירה".

דריק הנרי, הרץ האחורי של טנסי, זכה בתואר שחקן ההתקפה של העונה וארון דונלד מלוס אנג'לס ראמס הוכתר כשחקן ההגנה.

פייטון מאנינג מודיע על פרישה. GettyImages
קריירה מופלאה. פייטון מאנינג/GettyImages

פייטון מאנינג, הקוורטרבק האדיר של אינדיאנפוליס קולטס ודנבר ברונקוס, נכנס הלילה להיכל התהילה של הפוטבול יחד עם עוד שבעה שחקנים אחרים. זו הייתה השנה הראשונה שבה התאפשר לו להיבחר, ולא היה שום ספק שייכנס כבר בניסיון הזה. מאנינג נבחר 14 פעמים לפרובול, הוכתר חמש פעמים כ-MVP ונחשב לאחד הקוורטרבקים הגדולים בכל הזמנים.

השחקנים שהצטרפו למאנינג הם צ'רלס וודסון, מגן הפינה המצוין של אוקלנד וגרין ביי, קלווין ג'ונסון, התופס של דטרויט (כמו מאנינג, גם שניהם בשנה הראשונה לבחירה), ג'ון לינץ', שחקן ההגנה של טמפה ביי ודנבר, ואלן פנקה, הגארד של פיטסבורג. גם דרו פירסון, התופס של דאלאס בשנות ה-70, נכנס על משבצת ה"סניור" וביל נאן, איש הצוות של פיטסבורג, עשה זאת על משבצת מיוחדת של "תרומה לענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully