וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה גדולה במכבי חיפה: "אסור להיראות ככה". ניסיון אחרון לצרף את מוחמד עוואד

7.2.2021 / 7:20

אצילי ושרי ספגו את מירב החיצים אחרי ההפסד לאשדוד: "לא באנו עם שום דבר יצירתי". חלוץ לך פוזנן כבר לא מתנגד לחזור, אם הוא לא יצטרף בן שהר עשוי להילקח בחשבון. דריכות לקראת תוצאות הבדיקות של רוקאביציה, שיחמיץ בכל מקרה את הדרבי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

1. ביקורות על אצילי ושרי: "לא באנו עם שום דבר יצירתי"

דאגה גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד אמש (שבת) 1:0 למ.ס. אשדוד, שבסופו נותרה הקבוצה ביתרון של שתי נקודות בלבד על מכבי תל אביב בפסגת ליגת העל. בחיפה מתחו ביקורות חריפות על היכולת אמש ובעיקר על מידת המוכנות והאגרסיביות של השחקנים. "לא באנו עם שום דבר יצירתי", אמרו בקבוצה, "אם רוצים לקחת אליפות, אסור להיראות ככה".

מי שספגו את מירב הביקורות היו צ'ארון שרי ועומר אצילי שלא הצליחו לייצר שום דבר בחלק ההתקפי. גם טאלב טואטחה שמתקשה להשתלב ושגה בשער של אשדוד, ספג ביקורות רבות מאוהדים ברשתות.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, יאניק וילדסחוט. לירון מולדובן
הרבה סיבות לדאגה. שחקני מכבי חיפה אמש/לירון מולדובן

עיקרי הדברים

  • במכבי חיפה מודאגים מהיכולת אחרי ההפסד לאשדוד: "חזרנו לא טוב מהפגרה. אסור להיראות ככה"
  • עומר אצילי וצ'ארון שרי ספגו ביקורות, גם טואטחה ובכר לא נקיים. אצילי עשוי לרדת לספסל בדרבי
  • הפציעה של ניקיטה רוקאביציה מדאיגה את הירוקים. מלך השערים יחמיץ בכל מקרה את הפועל חיפה
  • ניסיון אחרון להחזיר את מוחמד עוואד. אם אם לא יגיע, ייתכן שבן שהר שהוצע יילקח בחשבון

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד, יתרונה בפסגה רק שתי נקודות

לכתבה המלאה

2. בכר שוב נראה אובד עצות, אחד השחקנים מודה: "חזרנו לא טוב מהפגרה"

רבות דובר על היתרון שיש למכבי חיפה השנה בעמדת המאמן, אבל כמו בהפסד למכבי תל אביב, גם הפעם החילופים של ברק בכר לא תרמו דבר, והוא נראה לעיתים אובד עצות. המבחן הבא של המאמן יהיה נגד הפועל חיפה ביום רביעי, בדרבי השני שלו על הקווים. "שום דבר חוץ מניצחון בדרבי לא מתקבל על הדעת. חזרנו לא טוב מהפגרה אבל במצב הנוכחי חייבים להגיע לדרבי ולהראות לכולם שאנחנו עדיין כאן, ובמיוחד לשמח שוב את הקהל שלנו", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
לא מוצא פתרונות מהספסל. בכר/מאור אלקסלסי, .

3. ניסיון אחרון להחזיר את עוואד. גם בן שהר עשוי להילקח בחשבון

אחת הסיבות שבגללן בכר מתקשה פעם אחר פעם לייצר שינוי תוך כדי משחק, היא הבדלי הרמות בין שחקני ההרכב לשחקני הספסל. אמש כאשר בכר חיפש פתרונות התקפיים, גודסוויי דוניו, טאלב טואטחה וסתיו נחמני היו השחקנים ההתקפיים שהוא הכניס, וזה אומר הכל. חיפה אמנם הצהירה שלא תתחזק בחלון ההעברות, אבל בקבוצה מבינים כעת שצריך ריענון בסגל כדי שהאליפות לא תחמוק מבין האצבעות. לאור הפציעה של ניקיטה רוקאביציה, המטרה העיקרית של הירוקים כעת היא לצרף חלוץ.

מי שעשוי להצטרף הוא מוחמד עוואד. החלוץ שלא זוכה לקרדיט בלך פוזנן הפולנית עשוי לחזור עוד השבוע לקבוצה, אחרי שלפי גורמים המעורים בפרטים, הוא שינה גישה ומוכן לשמוע על חזרה לישראל. בין הצדדים צפויות להתקיים שיחות בימים הקרובים כדי לקבל החלטה סופית.

במקביל, הפציעה של רוקאביציה מדאיגה את הירוקים. מלך שערי ליגת העל יעבור היום צילום על מנת לברר את חומרת פציעתו, ולפי הערכות ראשוניות המתבססות בין היתר על הדיווח של האוסטרלי לצוות הרפואי, מדובר במתיחה בשריר התאומים, שעלולה לגרום לו להחמיץ את המשחקים הקרובים. בחיפה מבינים שכדי לרוץ לאליפות, הם צריכים לעבות את העמדה הזו. אם עוואד לא יחזור, בחיפה ישקלו לצרף חלוץ אחר. בשלב זה אין מגעים עם אף חלוץ מלבד עוואד, אבל בן שהר שהוצע כמה פעמים לירוקים עשוי לבוא בחשבון.

מוחמד עוואד שחקן לך פוזנן. Quality Sport Images, GettyImages
שינה גישה לאחרונה. מוחמד עוואד/GettyImages, Quality Sport Images

4. רוקאביציה יחמיץ בכל מקרה את הדרבי. אצילי שוב יסופסל?

בחיפה מחכים כאמור בדריכות רבה לתוצאות הבדיקות של רוקאביציה, ומקווים שמדובר בכל זאת במתיחה קלה. בכל מקרה, החלוץ ייעדר מהדרבי ביום רביעי. בכר יקבל החלטה אם לתת לגודסוויי דוניו לפתוח או לנסות אלתור בעמדת החלוץ. אם דוניו יפתח, אצילי צפוי לרדת לספסל כאשר חוסה רודריגס ישוב להרכב. בנוגע לסאן מנחם שהדאיג בסיום את אנשי הקבוצה עם מה שנראה כמו פציעה, הבהיר שמדובר רק בכיווץ בשריר האחורי וצפוי להיות כשיר לדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully