וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה, אבל הצרות של זידאן נמשכות: רק שני קשרים יעמדו לרשותו למשחק הבא

מאמן הבלאנקוס היה מרוצה מה-1:2 ומחכה לחזרה של הפצועים, קרוס ייעדר מול חטאפה: "נלחמנו עד הסוף והראינו אופי"

ריאל מדריד ניצחה אתמול (שבת) 1:2 את ווסקה בחוץ והצליחה להקטין את הפער מהיריבה העירונית אתלטיקו בחזרה לשבע נקודות, לפחות עד המשחק של האחרונה מול סלטה ויגו ביום שני. רפאל וראן כבש צמד נדיר (55 ו-84) ומחק פיגור אחרי שחאבי גלאן סידר למארחת יתרון מפתיע בדקה ה-48.

בנוסף לכל הפציעות מהן סובלת ריאל מדריד, היא ספגה מכה נוספת: אחרי שמרטין אודגור עזב, לזידאן נותרו בסגל רק ארבעה קשרים טבעיים: מודריץ', קאסמירו, איסקו וקרוס. עם זאת, קרוס לא יוכל לשחק מול חטאפה ביום שלישי ( 9 בפברואר) אחרי שצבר אתמול מול ווסקה צהוב חמישי. איסקו בספק, אחרי שחש כאבים. המשמעות: לרשות זיזו יעמדו רק שני קשרים. בעיה נוספת: אלברו אודריוסולה סובל ממתיחה במפשעה, וגם הוא בספק גדול למשחק. דני קרבאחל בחוץ כבר חודש, כך שלזידאן שוב לא יהיה מגן ימני. מול ווסקה שיחקו מנדי בצד ימין ומרסלו בשמאל, וככל הנראה זה יימשך.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. Soccrates Images, GettyImages
"לניצחונות מהסוג הזה יש ערך מיוחד". זידאן/GettyImages, Soccrates Images

וראן אמר אחרי המשחק: "ניצחון חשוב מאוד שצריך לעזור לנו לשנות את הדינמיקה, אנחנו יודעים איך להתמודד עם מצבים קשים. אנחנו ברגע די קשה כי חסרים לנו הרבה שחקנים פצועים. לכבוש צמד היה כיף, עברו הרבה שנים מאז שעשיתי את זה".

קאסמירו אמר: "צריך לברך את כל השחקנים והקבוצה על הניצחון. יש עדיין 54 נקודות שאנחנו יכולים להשיג. היה משחק קשה היום, אבל הצלחנו לנצח, נעשה את המיטב שלנו עד סוף העונה".

זינדין זידאן הוסיף: "אני מרוצה מאוד מכל המשחק, לא רק מהניצחון, אלא גם מהצורה בה השגנו את התוצאה. נלחמנו, הראינו אופי. היה חשוב לנצח, חשוב מאוד. לניצחונות מהסוג הזה יש ערך גדול מאוד, חסרים לנו שמונה שחקנים חשובים מאוד שפצועים והקפטן עובר ניתוח. זה לא תירוץ, אבל זה מה שזה. ראמוס היה צריך לעבור ניתוח, הוא היה על הקצה והניתוח עבר טוב. עכשיו אנחנו יודעים שהוא יחזור לעבוד כבר מחר כדי שיוכל לחזור להיות איתנו כמה שיותר מהר. אנחנו צריכים להתאושש ולשחק כמו ריאל מדריד. השחקנים יחזרו לאט לאט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully