וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטפלד אחרי ה-0:0 של נתניה: "בזבוזי הזמן? זה משהו שלמדתי בישראל"

בהפועל חיפה התאכזבו מה-0:0 נגד מכבי נתניה, סילבס: "הגענו למצבים, הם לא". ההולנדי: "ב-10 שחקנים תיקו זו תוצאה טובה"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט 1

הפועל חיפה ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במשחק שפתח את המחזור ה-19 בליגת העל. בעוד האדומים מהכרמל היו מעט מאוכזבים ומתוסכלים מאיבוד הנקודות, בנתניה שסיימה את המשחק ב-10 שחקנים, קיבלו את התוצאה בהשלמה.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, סיכם: "אני לא מרגיש שהיה משחק שווה כוחות, הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש ואני לא זוכר שום מצב אמיתי לנתניה, שהיא קבוצה טובה ומאומנת. הגענו להרבה מצבים, עם לחץ מאסיבי על ה-5, אני מרוצה מאיך ששיחקנו, אבל בסופו של דבר מי שהיה צריך להבקיע זה אנחנו, והיה חסר השפיץ של הנעל".

בסיום בהפועל חיפה התלוננו על בזבוזי הזמן של שחקני נתניה, וסילבס הסביר: "אם היינו בצד השני היינו עושים אותו דבר. הכעס היה שדקה לפני סיום זמן הפציעות שחקן שכב דקה, ומיד שרקו לסיום. אבל זה התסכול הרגיל. מה שמתסכל זה שהגיע לנו לנצח, וזה לא קרה".

על חיזוק אפשרי: "יש לנו קבוצה טובה, ואנחנו יכולים להתחזק מבפנים, אבל אם יתאפשר להתחזק מבחוץ, ננסה". האם זה ישפיע על הדרבי? "כשמגיעים לדרבי זה משהו אחר לגמרי, לא משנה אם עייפים או טריים או מה קרה לפני - כשמגיעים לדרבי הכול חדש".

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
"אי אפשר לשחק בכל משחק כמו מול אשדוד". אטפלד/ברני ארדוב

מאמן נתניה, ריימונד אטפלד: "אני חושב שזה היה משחק שהתחלק לשני חלקים: לפני האדום של ג'אבר בדקה ה-74 ואחריו. אחרי ההרחקה התיקו נראה לנו כתוצאה טובה, אבל לפניו תקפנו והגענו למצבים שחבל שלא ניצלנו. אי אפשר לשחק בכל משחק כמו מול אשדוד".

על תלונות אנשי הפועל חיפה כי נתניה בזבזה זמן: "לא נעים לי להגיד את זה, אבל למדתי את זה כאן בישראל. מניח שאם הם היו במקומינו גם הם היו עושים את אותו דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully