וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אמיר עגייב שוב כבש, הפעם לרשת פנאתינייקוס

הקשר (70 דקות) מצא את הרשת מחזור שני ברציפות בליגה היוונית, אבל אטרומיטוס הפסידה 3:2. ניצחונות לנאתכו, מרציאנו ומלמד

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:3 על טוונטה/ספורט 1

שבוע אחרי שער הבכורה שלו בליגה היוונית, אמיר עגייב חגג הערב (שבת) שער שני כשהשווה ל-2:2 עבור אטרומיטוס במשחק הבית שהסתיים בסופו של דבר בהפסד 3:2 לפנאתנייקוס. הירוקים עלו ליתרון בפעם השנייה במשחק בדקה ה-48 משער של קרליטוס לופס, אבל עגייב שקיבל מנוחה בגביע מול פאס יאנינה אחרי שכבש מולה והפעם חזר ל-11, השווה בנגיחה בדקה ה-55 אחרי שנותר חופשי ברחבה להרמה של רודריגו גאלו הברזילאי. הקשר הוחלף בדקה ה-70 וראה מהספסל את יונוס סנקארה כובש בבכורה במדי פאו בדקה ה-84 ומכריע את המשחק.

* ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל, חזר לפעילות עם פרטיזן בלגרד אחרי פגרה בת כחודשיים, ופתח בהרכב בניצחון הביתי 0:3 על נפרדק. נאתכו הוחלף בדקה ה-62 וקבוצתו נמצאת במקום השני עם 47 נקודות אחרי 20 משחקים - שש פחות מהמוליכה הכוכב האדום שעוד לא שיחקה במחזור הנוכחי.

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי בניצחונה של היברניאן 0:2 על אברדין, בקרב על המקום השלישי בליגה הסקוטית. מרטין בויל כבש צמד (27 בפנדל ו-67) והיבס השלישית עם 49 נקודות אחרי 28 משחקים, לעומת 44 של אברדין שנותרה במקום הרביעי.

* גיא מלמד שיחק 69 דקות בהרכב של סט. ג'ונסטון, שניצחה 1:2 בחוץ את ליבינגסטון ונמצאת במקום השמיני בסקוטלנד.

* האלופה סלטיק, ללא ניר ביטון הפצוע וחאתם עבד אלחמיד שיחזור להפועל באר שבע, ניצחה 1:2 את מאת'רוול, אבל עדיין רחוקה 20 נקודות מריינג'רס המוליכה.

* אלי דסה פתח בהרכב ויטסה והשלים 73 דקות במדי קבוצתו ההולנדית, במהלך ההפסד 1:0 להירנביין. ויטסה נותרה במקום השלישי בטבלה, אך סופרת כבר משחק שלישי ללא ניצחון בליגה ועשויה לראות את אייאקס הראשונה מגדילה את הפער ממנה ל-11 נקודות אם תנצח את משחקה החסר מול אוטרכרט, שנדחה ועדיין לא ידוע מתי יתקיים.

השוער אופיר מרציאנו עם שחקני היברניאן. Ian MacNicol, GettyImages
היברניאן התבססה במקום השלישי בסקוטלנד/GettyImages, Ian MacNicol

* דור מיכה ואסף צור ישבו על הספסל ב-0:0 של אנורתוזיס פמגוסטה בחוץ מול א.א.ק לרנקה. קבוצתם במקום הרביעי בליגה הקפריסאית ובמרחק ארבע נקודות מהפסגה.

* עוד בקפריסין: ירין פרץ פתח בהרכב קרמיוטיסה ועדן הרשקוביץ נותר על הספסל ב-1:1 הביתי מול המוליכה אפולון לימסול.

* ניר ברדע השלים 90 דקות בהפסדה של הונבד 2:1 למזקבשד בליגה ההונגרית. הונבד תשיעית עם 22 נקודות אחרי 20 משחקים ומקדימה את הקו האדום בשלוש נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully