וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בדרום אמריקה: סנטיאגו גרסיה, חלוץ גודוי קרוס, התאבד בביתו. האוהדים מאשימים את ההנהלה

החלוץ האורוגוואי בן ה-30, שעל פי הדיווחים סבל מדיכאון ונזקק לטיפול פסיכיאטרי, שם קץ לחייו בביתו במנדוסה. האוהדים ביקרו את ההנהלה בהזנחתו

סנטיאגו גרסיה במדי גודוי קרוס, 2018. Marcelo Endelli, GettyImages
הפך לאליל בקבוצה ממנדוסה. סנטיאגו גרסיה במדי גודוי קרוס/GettyImages, Marcelo Endelli

הלם בכדורגל הדרום אמריקאי בעקבות מותו של סנטיאגו "מורו" גרסיה, החלוץ האורוגוואי בן ה-30 ששיחק בגודוי קרוס הארגנטינאית. גרסיה נמצא ללא רוח חיים בביתו במנדוסה, ולאחר מכן התברר כי מדובר בהתאבדות.

גרסיה, יליד מונטבידאו, כיכב בתחילת דרכו בנסיונל המקומית ושיחק בנבחרת אורוגוואי עד גיל 20. לאחר מכן הוא עבר לאתלטיקו פרנאנסה הברזילאית ולקסימפאשה הטורקית, לפני שחזר הביתה לקדנציה נוספת בנסיונל ואז בריבר פלייט מאורוגוואי. ב-2016 הגיע אל מורו לארגנטינה והלהיב בשנותיו בגודוי קרוס עם 49 שערים ו-14 בישולים ב-111 הופעות.

לאחרונה גרסיה נגרע מהסגל של גודוי קרוס בהוראה של נשיא המועדון חוסה מנסור, והחליט בכל זאת להישאר במנדוסה, למרות הצעות לחתום בקבוצות אחרות כמו ולס סארספילד, אסטודיאנטס וחימנסיה לה פלאטה שפנו לסוכנו, שחקן העבר דניאל פונסקה. על פי הדיווחים, החלוץ סבל מדיכאון ועבר טיפול פסיכיאטרי.

בחשבון הטוויטר של נסיונל, קבוצתו הראשונה של גרסיה, נכתב: "אין מילים שיכולות לנחם. אנחנו חשים צער עמוק על מותו של אחד השחקנים האהובים בהיסטוריה האחרונה של נסיונל. כולנו בוכים על 'אל מורו'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

היום בחשבון הרשמי של גודוי קרוס נרשמה ביקורת חריפה מאוהדי הקבוצה כלפי ההנהלה, על הזנחה לכאורה של השחקן והתייחסות מעליבה שגרמה למותו. הקבוצה חסמה את הציוץ לתגובות, ככל הנראה כדי להימנע מתגובות שידעה שיגיעו, אבל רבים ריטווטו את הציוץ והוסיפו הערה משלהם, שבדרך כלל כללו ביקורת על כך שהקבוצה דחפה אותו החוצה והביאה לדיכאון הכבד שלו. "היית גיבור, היית סקורר, היית חבר, היית כל מה שילד חולם, והיום אתה הופך לנצחי", נכתב בציוץ של הקבוצה, "תודה על כל מה שנתת ועל כל רגעי האושר שהענקת לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully