וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיים על מכבי תל אביב, ואולי גם על סולומון: קונופליאנקה חוזר לכושר

צפו: שחקן הכנף כיכב במחנה האימון עם 4 שערים ב-5 משחקים ונראה שהוא חוזר לכושר. הערכה: טייסון יהיה בסגל נגד האלופה הישראלית

השערים של ייבגני קונופליאנקה במחנה האימון של שחטאר דונייצק/יוטיוב

שחטאר דונייצק שבה אתמול (שישי) לאוקראינה אחרי שסיימה מחנה אימונים ארוך לקראת החזרה מפגרה וכמאמר הקלישאה - לקראת המפגש הכפול עם מכבי תל אביב בליגה האירופית, נראה ש"הרכש הכי חשוב של ינואר הוא מישהו שכבר משחק בקבוצה".

אחד ממצטייני מחנה האימונים היה ייבגני קונופליאנקה, שאם ימשיך בכושר שלו מטורקיה, יהווה איום גדול על ההגנה של פטריק ואן לוון ולמעשה אולי גם על דקות המשחק של מנור סולומון. שחקן הכנף בן ה-31 - אחד מהכוכבים הגדולים של הכדורגל המקומי בעשור האחרון - השתלב כמחליף בשני המשחקים הראשונים בליגה וב-1:1 נגד רוך לבוב פתח, אבל נפצע והוחלף. הוא נעדר במשך כשלושה חודשים ולמעשה לא שיחק עד היציאה לפגרה.

בשבועות האחרונים במחנה האימונים נדמה היה שקונופליאנקה לא רק השאיר את הפציעה מאחוריו, אלא שהוא ממש חוזר לעצמו. שחקן הכנף לו 86 הופעות בנבחרת אוקראינה, שותף ב-5 משחקי אימון ובהם כבש 4 שערים ובישל אחד נוסף. מדובר בתוספת כוח משמעותית עבור שחטאר, הן אם יפתח בהרכב והן אם יעלה מהספסל.

שחקן שחטאר דונייצק, ייבגני קונופליאנקה. Armando Franca, AP
תוספת כוח משמעותית, בין אם יפתח ובין אם יעלה מהספסל. קונופליאנקה/AP, Armando Franca

עוד בשחטאר: חרף העניין הרב של אינטרנסיונאל בטייסון ולמרות העובדה שהברזילאי הצהיר שהוא מעוניין לשוב לשחק במולדתו אחרי 10 שנים וחצי באוקראינה, קבוצת נעוריו עדיין לא הגישה הצעה רשמית. אינטר מוליכה את הטבלה בברזיל ובמועדון רוצים לשמור על פוקוס על מאבק האליפות, אבל ההערכה היא שטייסון יעבור בסופו של דבר והצפי הוא גם שהוא ישחק נגד מכבי תל אביב.

שחטאר דונייצק תתארח אצל מכבי תל אביב ב-18 בפברואר למשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן באולימפיסקי בקייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully