וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של הפועל ירושלים בטדי נקבע במקביל לזה של בית"ר

6.2.2021 / 10:30

רמז לדחיית המשחק? משחקה של הפועל ירושלים נגד נוף הגליל ביום ב' בטדי נקבע במקביל לזה של בית"ר נגד בני יהודה. במנהלת הבהירו לבית"ר שאם המשחק בכל זאת יתקיים, יימצא פיתרון. ינקוביץ' ינחת מחר,במועדון לא הצליחו לצרף את מתאוסיניו לטיסה

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

במנהלת הליגה עדיין לא הודיעו לבית"ר ירושלים כי משחקה נגד בני יהודה ביום ב' נדחה, כאשר ההערכה היא כי הודעה בענין תצא הערב או מחר, בהתחשב בכך שבית"ר עדיין לא התאמנה עם סגל ראוי למשחק במשך עשרה ימים. יחד עם זאת, כבר אתמול נקבע משחק ליום ב' בערב בטדי - משחק הליגה הלאומית בין הפועל ירושלים לנוף הגליל, כאשר במנהלת שלחו מייל לבית"ר בו הבהירו כי במידה שהמשחק לא יידחה, הם ימצאו פתרון לעניין. בהנחה שהמשחק יידחה, משחקה הבא של בית"ר יהיה ביום ה' נגד מכבי נתניה.

מרקו ינקוביץ', במדי ספאל, מול מילאן. Soccrates Images, GettyImages
אמור לנחות מחר בארץ. מרקו ינקוביץ'/GettyImages, Soccrates Images

מחר אמור לנחות בישראל הקשר המונטנגרי מרקו ינקוביץ', שיצטרף לטיסה של נבחרת הנשים בכדורסל מפודגוריצה. בבית"ר ניסו להטיס את גם מתאוסיניו לאירופה ולהצטרף לטיסה אך הדבר לא צלח. אנטואן קונטה, שכזכור הודיע כי הוא "עסוק" ולא יוכל להתייצב לטיסות בראשון, אמור לסיים דרכו בקבוצה, אך במועדון ממתינים לתגובת השחקן ונציגיו, כאשר במועדון אומרים: "הוא יכול לשמוח לא לומר שהוא תעקש לחזור ולממש את החוזה, אנחנו מוכנים להכל איתו ונגיב בהתאם, לא היה שחקן שעשה כל כך הרבה בעיות בבית"ר ירושלים".

רק לאחר שתושלם ההיפרדות מקונטה ו\או דיוגו וארדסקה (במועדון ישמחו להיפטר משניהם), בית"ר תסגור את נושא ניקו אולסק, כאשר השבוע אמורה גם להיסגר חזרתו של מקס גרצ'קין למועדון.

עוד בוואלה!

דראפיץ': "המצב של בית"ר כ"כ קשה לי, שלפעמים בא לי להיעלם ביער בסרביה"

לכתבה המלאה
אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים עם אלירן עטר. ברני ארדוב
ספד לבני כהן. אלי אוחנה/ברני ארדוב

בנושא אחר: בסוף השבוע נפטר איש העסקים בני כהן, שהיה בעבר תומך גדול של הקבוצה, בעיקר בעידן משה דדש. הוא היה שותף בשנות ה-90 לרכישת כרטיסו של רונן חרזי מהפועל רמת גן וסייע למועדון במקרים נוספים בסכומי כסף גבוהים שאיפשרו למועדון להעמיד קבוצה איכותית באותן השנים.

יו"ר המועדון, אלי אוחנה, ספד לבני כהן ואמר: "מדובר באדם יוצא מן הכלל, שכל חייו היה אוהד שרוף ועזר לקבוצה בכל עת.הוא היה אוהד מקרוב ולא מרחוק. תרם מזמנו, מרצו וכספו כדי שבית"ר תמשיך לתפקד. חשוב להזכיר שלא היתה אז איתנות כלכלית עם בעלים בכדורגל, ואם לא היו אנשים כמוהו וכמו ששון שם טוב שותפו, אז אולי לא היינו מגיעים לאן שהגענו. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה. זהו יום קשה למשפחת בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully