וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "זה היה משחק מיוחד, לנצח בדרבי זה תמיד מרגש"

עודכן לאחרונה: 7.2.2021 / 0:39

מאמן פנאתינייקוס חגג את הניצחון הגדול על אולימפיאקוס: "ידענו שיהיה קשה בלי נדוביץ', אבל השחקנים האחרים התעלו ואני גאה בהם"

עודד קטש השיג אמש (שישי) את ניצחונו הגדול ביותר כמאמן פנאתינייקוס. למרות שחסר את נמניה נדוביץ' הכוכב הגדול שלו, קטש סחף את קבוצתו ל-77:88 גדול בחוץ על אולימפיאקוס היריבה המרה. הווארד סנט-רוס חיפה על חסרונו על נדוביץ' עם מפגן שלשות ו-20 נקודות. מיטוגלו ואלפתריוס בוכורידיס תרמו 15 כל אחד.אגב, קטש נבחר למאמן השבוע של "יורוהופס" שפרגנו למאמן על הניצחון שהושג בלי הקלע המוביל של הקבוצה.

קטש נראה נרגש לאחר המשחק ואמר: "היינו חסרים את נדוביץ', אבל כל הכבוד לבחורים שהתעלו. השתמשנו בחמישייה גבוהה יותר והיה לנו קשה במחצית הראשונה. היינו צריכים להאט את הקצב כדי לעשות התאמות. אני גאה בשחקנים שלי על הדרך שבה הם הוציאו דברים לפועל".

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
הניצחון הכי גדול שלו בפנאתינייקוס. קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

קטש התייחס לחשיבות של ניצחון בדרבי ואמר: "זה היה ערב מיוחד עבורנו. לשחק בדרבי היווני ולנצח זה מיוחד. הגארדים שלנו התעלו בלי נדוביץ'. זה לא היה כדורסל הכי גדול לצפייה, אבל זה ניצחון מאוד יוקרתי". קטש התייחס לכך שקבוצתו קלעה את כל 25 הזריקות שלה מהעונשין: "זה היה מאוד ייחודי ונדיר, אבל אני אהבתי יותר את השליטה שלנו בריבאונד והשימוש החכם בעבירות. אני שמח שכולם התעלו".

הווארד סנט-רוס כוכב הניצחון הזה אמר: "הבאנו את האנרגיה שלנו, ידענו כמה חשוב לנצח וכמה היריבות פה גדולה. היינו צריכים את זה. החבר'ה היו צריכים את זה כל כך הרבה זמן, שיחקנו הכי קשוח שהיינו יכולים".

למרות הניצחון הזה, לפנאתינייקוס אין סיכוי ממשי להעפיל לפלייאוף עם מאזן שלילי של 9 ניצחונות לעומת 14 הפסדים. המשחק הבא של קטש יהיה נגד צסק"א מוסקבה של מייק ג'יימס, שיפגוש את האקסית שלו.

* אחרי שני הפסדים מפתיחת העונה בליגה האוסטרלית, ניצחון בכורה לדן שמיר וקבוצתו ניו זילנד ברייקרס, שגברה היום (שבת) 79:85 בחוץ על קיירנס. אחרי שאיבדה יתרון במשחק הקודם, הפעם הקבוצה של שמיר פתחה את הרבע הרביעי בפיגור, אבל התפוצצה עם 13:26 ברבע המכריע. טיי וובסטר הוביל שוב את המנצחים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים. למאר פטרסון הוסיף 22 מהספסל. 25 נקודות של סקוט מצ'אדו מנגד לא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully