וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זידאן מעולם לא היה עצבני יותר": בספרד מנתחים את המסע"ת הסוערת

על פי "אס", מאמן ריאל מדריד "התפוצץ" על התקשורת - אך הוא עצבני לא פחות על ההנהלה: "מרגיש לא מוגן ולא מרוצה מהיעדר רכש"

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 1:2/ספורט 1

"זינדין זידאן מעולם לא היה כל כך עצבני", כתבו הערב (שישי) ב"מארקה" לאחר מסיבת העיתונאים הסוערת. מאמן ריאל מדריד נזף בכתבים שלטענתו לא גילו מספיק כבוד כלפיו או כלפי הבלאנקוס ואמר, בין היתר: "כשאנחנו משחקים לא טוב אני חושב שהתקשורת לעתים מגזימה ושוכחת כמה קשה אנחנו עובדים. זכינו באליפות בעונה שעברה, אז תראו קצת כבוד. כשאנחנו עושים תיקו או מפסידים, אז מבחינתכם אני מפוטר. זכינו באליפות בעונה שעברה, לא לפני 10 שנים. אתם אומרים הרבה דברים, אז תגידו אותם בפנים שלי - שאתם רוצים להחליף אותי".

לפי "אס", הכעס בער בזידאן בשבועות האחרונים, בהם שהה בבידוד בזמן הקורונה, בשל "מצב לא הוגן" ו"עלבונות" שהלכו ונצברו: "מערכת היחסים בינו ובין ריאל מדריד היתה טובה יותר, והקורונה רק גרמה לו להיות עצבני יותר. הוא הפיל את הכול על התקשורת, אבל גם שלח מסר למועדון ומרגיש לא מוגן מספיק. הוא חש שבמועדון לא שומרים עליו מפני התקשורת".

אבל זה לא הכול. לפי "אס", ריאל מדריד כבר מכינה את ראול כמאמן העתידי, ועוד קודם לכן השמועות על ז'וזה ומוריניו ומאוריסיו פוצ'טינו הכעיסו את זיזו. "אפילו החתימה של פוצ'טינו בפריז סן ז'רמן לא הורידה מהלחץ", נטען. "הסגל איבד עוד ועוד שחקנים מאז המכירה של כריסטיאנו רונאלדו וריאל לא מצאה פתרונות. זידאן גם לא אהב שלקח למועדון כל כך הרבה זמן למצוא קבוצה חדשה לגארת' בייל, ובשלושת החלונות האחרונים כלל לא היה רכש - דבר שלא קרה מאז 1980. זידאן מבין את המצב הכלכלי, אבל התוצאה היא שהסגל סומך הרבה יותר מדי על השחקנים הוותיקים".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יש לו סיבות לכעוס. זידאן/רויטרס

סיבה נוספת לכעס של זידאן היא הארכת החוזה של הקפטן שלו סרחיו ראמוס, או, ליתר דיוק - הארכת החוזה שמתעכבת. "המתח בין ראמוס והמועדון כבר פגע בחדר ההלבשה בחודשים האחרונים, בעיקר אחרי הקיצוצים", נכתב. "זידאן מעריך את הקפטן שלו וחושב שהוא חשוב מאוד, וגם חוסר הוודאות לגבי עתידו מטריד את המאמן".

בטור דעה שפרסם ב"מארקה", הופתע העיתונאי חואן איגנסיו גרסיה אוצ'ואה ממסיבת העיתונאים הסוערת: "רובנו לא ציפינו לדבר כזה. חיכינו לזידאן חייכני ואופטימי, כמו תמיד, אבל הוא הגיע עצבני. הוא התפוצץ. ובפעם הראשונה, כמו שמוריניו עשה, הוא שיחק משחק בחדר התקשורת, כי המסר שלו אולי היה נקודת מפנה בעונה. האם יש לו סיבות לכעוס? בוודאי, אל לנו להשלות את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully