וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שיר צדק חתם לעונה וחצי

5.2.2021 / 11:17

הבלם עזב את הפועל באר שבע אחרי שש עונות: "נרגש לסגור מעגל ולחזור למכבי נתניה ומודה למועדון על ההזדמנות והאמון"

תקציר: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד 0:3/ספורט1

מכבי נתניה הודיעה היום (שישי) שבלם הפועל באר שבע בשש העונות האחרונות, שיר צדק, חתם בקבוצה לעונה וחצי. "אני נרגש לסגור מעגל ולחזור למכבי נתניה", אמר צדק לאחר החתימה. "תודה למועדון על ההזדמנות והאמון. אני מחכה להחזיר במגרש"

"היום אנחנו נפרדים משיר צדק - קפטן בקבוצה ואחד מעמודי התווך של בניית המועדון ורגעי הקסם שלו בליגה ובמסגרת האירופית", נמסר מהפועל באר שבע, שתפצה אותו על העונה וחצי שנותרו בחוזהו בסכום של 60 אלף דולר. "שיר עבר במועדון ימים נהדרים של ניצחונות והישגים, לצד ימים לא פשוטים. בכולם הוכיח שיר אופי, מקצוענות ונחישות. תכונות אלה אפשרו לו לחזור למגרשים ולהמשיך לעשות את הדבר שהוא אוהב מכל - לשחק כדורגל. בכדורגל אנו חווים תמיד רגעי פרידה - אלה החיים. בהיכל התהילה של המועדון תמיד יישאר מקום של כבוד לשיר הלוחם, המנהיג והשותף להישגים ההסטוריים. בהצלחה שיר בכל אשר תפנה. תמיד תישאר חלק ממשפחת הפועל באר שבע. תודה".

מאז פרשת החומרים האסורים הלך ודעך מעמדו של צדק בהפועל באר שבע, אחרי שבמשך תקופה ארוכה נחשב לאחד השחקנים המובילים במועדון. הוא הסכים לקצץ בקיץ שעבר ב-50 אחוז משכרו בתנאי שחוזהו יוארך בעונה נוספת, אך כעת חתם אצל מכבי נתניה, שחיפשה בלם שמאלי וניסתה לצרף את מתן בלטקסה, אך כשלא הצליחה הלכה על צדק מתוך אמונה שיש לו עוד מה לתת בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully