וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע הספרדי: ברצלונה מול סביליה, אתלטיקו בילבאו נגד לבאנטה

האנדלוסים יארחו את המפגש הראשון ב-10.2, הגומלין ייערך ב-3 במרץ. פאטי ינותח, סוארס: "הזוי שהחוזה של ליאו מסי דלף לתקשורת. זו רשעות"

תקציר: גראנדה - ברצלונה 5:3/ספורט 1

הגרלת חצי הגמר בגביע הספרדי זימנה מפגש מרתק במיוחד בין ברצלונה לסביליה, כשבחצי הגמר השני ייפגשו אתלטיק בילבאו ולבאנטה. המפגש הראשון ייערך ב-10 בפברואר והגומלין ב-3 במרץ.

* בספרד טוענים שקצב ההחלמה של אנסו פאטי איטי למדי, ועל פי דיווח נראה שהשחקן הצעיר יצטרך לעבור ניתוח בברכו, מה שעלול להוביל להיעדרות ארוכה שלו מהמגרשים.

לואיס סוארס, אתלטיקו מדריד. Fran Santiago, GettyImages
גם הוא לא מבין איך פרטי החוזה של מסי הודלפו. סוארס/GettyImages, Fran Santiago

אתלטיקו מדריד אמנם לא תזכה בגביע הספרדי העונה, אך היא בהחלט יכולה להיות מרוצה מהעסקה המאוד משתלמת שביצעה בתחילת העונה עם החתמתו בהעברה חופשית של לואיס סוארס, שהגיע מברצלונה ללא עלות. לא בטוח שראשי המועדון חלמו על פתיחת עונה שכזו עבורם ועבור סוארס, שעד עתה כבש 14 שערי ליגה ב-16 הופעות, בזמן שהקבוצה נמצאת בפסגת הליגה הספרדית עם פער של עשר נקודות על פני היריבות הגדולות ברצלונה וריאל מדריד, ועוד עם משחק חסר.

עד עתה סוארס לא ממש הרשה לעצמו לדבר, אבל כעת, אחרי שהוכיח שהוא עדיין פה, ערך האורוגוואי ריאיון קצר בו דיבר על המעבר וכמובן גם על חברו הקרוב ליאונל מסי.

"היה קשה מאוד לעזוב את ברצלונה", אמר סוארס. "לא ציפיתי לזה ולכן הייתי כל כך מופתע. יום אחד פשוט רונאלד קומאן אמר לי שאני לא בתוכניות. זה היה מפתיע כי היה לי טוב בברצלונה. יכול להיות שחלק מאנשי המועדון שכחו מה עשיתי עבורם במשך כמה שנים. המעבר לאתלטיקו לא היה פשוט. ההתחלה אמנם הייתה טובה, אך גם עצובה, אבל אחרי זמן מה כבר התחלתי להרגיש בנוח".

"אני לא מבין מדוע פרטי החוזה של מסי פורסמו", אמר סוארס על הפרעוש. "זה נושא כל כך אישי ופרטי ולא ברור איך זה קרה ומי הדליף אותו. זה באמת הזוי, זו רשעות. מסי נתן לברצלונה הכול - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. הוא הכי טוב שהיה, ללא ספק. ברור שכשניפגש על כר הדשא נהיה יריבים למשך 90 דקות, אבל מחוץ למגרש אנחנו חברים טובים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully