וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יאניס קסטריטיס סיים את דרכו, דני פרנקו יחליפו על הקווים

5.2.2021 / 14:11

המאמן היווני קיבל הודעה על סיום דרכו לפני המשחק מול הפועל חיפה. פרנקו, שחוזר לקדנציה נוספת, ינסה להשאיר את הקבוצה בליגה. יאמן במקומו. כהן: "דני מאמן מצוין ואנו מאמינים שהוא יכול לעזור מאוד"

הפועל תל אביב הודיעה שהמאמן יאניס קסטריטיס סיים את דרכו במועדון באופן מיידי. דני פרנקו שהדריך את הקבוצה בעונת 2017/18 ועונת 2018/19 יחליפו על הקווים.

"הנהלת הפועל תל אביב הודיעה למאמן הקבוצה יאניס קאסטריטיס על סיום דרכו במועדון", נמסר מהמועדון. יאניס הגיע להפועל לפני קצת יותר משנה, והוביל את הקבוצה לפלייאוף ולמוקדמות ליגת האלופות. אנו מודים לו על תקופתו במועדון, שהייתה אינטנסיבית ומלאת אתגרים, ומאחלים לו מכל הלב הצלחה בהמשך דרכו. במקומו מונה לתפקיד דני פרנקו, שאימן את הקבוצה בין השנים 2017-2019, כשבמהלך השנים הללו הוביל את הקבוצה לפיינל פור, לחצי גמר גביע המדינה ולהשתתפות במוקדמות ליגת האלופות. פרנקו, שחתם בקבוצה לשנה וחצי, יעביר את האימון הראשון שלו מחר בשעות הערב, וידריך את הקבוצה במשחק החוץ בחיפה ביום שני".

יו"ר המועדון רמי כהן: "לצערנו המציאות והאתגרים של העונה חייבו אותנו בלב כבד לעשות שינוי. ראשית נאחל ליאניס, איש כדורסל ובן אדם מדהים המון הצלחה. הוא נכנס לנו ללב, התנהג במקצועיות והיה חלק ממשפחת הפועל מהרגע הראשון ועד האחרון. אנו מקבלים בברכה את דני שחוזר לקדנציה שניה אצלנו, אחרי הרבה טלטלות בקדנציה הראשונה. דני הוא מאמן מצוין ואנו מאמינים שיכול לעזור מאוד בסיטואציה הנוכחית. ישבנו ארוכות אתמול ואנו בטוחים ששני הצדדים למדו והפיקו לקחים, ומאמינים ושביכולתנו לשחזר את ההישגים שהשגנו יחד".

מאמן עירוני נהריה דני פרנקו. דני מרון
חוזר לדרייב אין. דני פרנקו/דני מרון

דני פרנקו (47) שהתפטר רק לפני חודש וחצי מעירוני נהריה, החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בהפועל תל אביב בעונת 1996/7. אחרי שפרץ בעירוני רמת גן והפועל עפולה קיבל הזדמנות בהפועל גליל עליון והגיע להפועל חולון בקיץ 2008 כשהוא מוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה. אחרי קדנציה נוספת בחולון עבר פרנקו לשנתיים בברק נתניה ומשם למכבי חיפה איתה הגיע עד לגמר סל.

בקיץ 2014 עבר להפועל ירושלים ובעונתו הראשונה זכה עם הקבוצה באליפות. בעונה לאחר מכן הפסיד בגמר הפיינל פור ולא קיבל חוזה לעונה נוספת. אחרי עונה אחת מחוץ לקווים הגיע להפועל תל אביב, והוביל את הקבוצה בשנתיים לחצי גמר פיינל פור וחצי גמר גביע המדינה. כשהוחלט לא להאריך את חוזהו הגיע לעירוני נהריה, ואשתקד הגיע עם הקבוצה לגמר גביע המדינה. העונה, לאחר פתיחה רעה של העונה, התפטר מתפקידו באמצע הסיבוב הראשון.

קסטריטיס הגיע להפועל במהלך העונה שעברה אחרי פיטוריו של אריאל בית הלחמי כשהקבוצה הייתה במקום העשירי, ולמרות פתיחה טובה הצליח להעלות את הקבוצה רק למקום השמיני ולהדחה צמודה בפלייאוף נגד מכבי תל אביב אחרי חזרת הליגה מפגרת הקורונה. העונה, בצוותא עם המנהל המקצועי עידן פלדה, הוא בנה סגל שלא עונה על הציפיות, והקבוצה מדורגת במקום ה-11 בטבלה בתום 11 משחקים עם שלושה ניצחונות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully