וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 מלאו. בחזרה להפסד הבית היחיד של מכבי תל אביב לבני סכנין

אחרי שכפו 1:1 על דל פיירו וזלאטן, הצהובים נכנעו לחוג'יראת ומאיר כהן. הקבוצה של לחמן ביצעה 42 עבירות, מסודי כבש, יעקב פסל שער של אמבמבה וקלינגר היה קלינגר ("הגענו להזדמנויות ופשוט לא הצלחנו להבקיע"). 16 שנה לאחר מכן, סכנין תעשה ניסיון נוסף לשבור את הנאחס

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

לחץ גדול שרר במכבי תל אביב ערב משחק הבית נגד בני סכנין במחזור ה-14 בעונת 2004/05. הקבוצה של ניר קלינגר אמנם התאוששה מפתיחת עונה איומה שכללה תבוסה למכבי חיפה והפסדים למכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד, אבל ברונו הייס הסתכסך עם המאמן, ג'ון פיינטסיל היה מושעה אחרי שטינף על חבריו לקבוצה והאווירה הכללית הייתה רעה.

התאריך היה 18 בדצמבר 2004 ולבלומפילד הטריחו את עצמם פחות מ-3,000 צופים. אחרי 2:2 מאכזב נגד בני יהודה, סכנין החלשה נראתה כמו יריבה בהזמנה עבור מכבי תל אביב, אבל על המגרש הדברים לא התפתחו היטב מבחינת הצהובים.

סכנין ניצחה באותו משחק וזו הייתה הפעם האחרונה שהיא עשתה את זה בחוץ נגד מכבי תל אביב. נציגת המגזר תתארח מחר (שבת, 20:15, ספורט1) פעם נוספת אצל הצהובים ושוב תנסה לעשות סוף לרצף הלא מחמיא. 16 שנה, 22 משחקים רצופים בכל המסגרות, כמה תוצאות תיקו ובעיקר ניצחונות צהובים. כך נראה הפסד הבית האחרון - והיחיד, למעשה - של מכבי תל אביב לבני סכנין.

עבאס סואן בני סכנין. ברני ארדוב
מאז ניצחון החוץ האחרון של סכנין על מכבי תל אביב עברו 16 שנה ו-22 משחקים בכל המסגרות. סואן/ברני ארדוב

10 ימים לפני שאירחה את בני סכנין, מכבי תל אביב נפרדה משלב הבתים של ליגת האלופות עם 1:1 נגד יובנטוס באצטדיון רמת גן. אלא שההגנה שהשאירה את מרסלו סלאייטה, פאבל נדבד, זלאטן איברהימוביץ' ואלסנדרו דל פיירו על שער אחד, התקשתה מול הנינג'ות של אייל לחמן.

מכבי תל אביב הייתה עדיפה, אבל ברוך דגו ואמיל אמבמבה החמיצו. בצד השני, סכנין יצאה להתקפה נדירה בדקה ה-24 ועלתה ליתרון מנגיחה של אחמד קאסום. הצהובים המשיכו לתקוף, אבל גם המשיכו לספוג; דקה לפני הירידה להפסקה, אלן מסודי קיבל כדור חכם מתומר אליהו ומול גל ניר גלגל את ה-0:2. אמבמבה עוד צימק בנגיחה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל בבלומפילד שרר הלם.

הצהובים יצאו למחצית השנייה בחמת זעם ובדקה ה-49 אמבמבה השלים צמד, אלא שהשופט חיים יעקב פסל את הכיבוש בטענה לעבירה של הקמרוני על ארנסט אטצ'י. VAR היו אז בסך הכול שלוש אותיות באנגלית וחרף המחאות הנמרצות של שחקני ואנשי מכבי תל אביב, יעקב נותר בשלו.

ההחמצות הצהובות נמשכו בהמשך. מאיר כהן עצר את לירן כהן וישמעאל אדו, אמבמבה פספס מקרוב ואורן זיתוני בעט למשקוף. מרסיו ג'ובאניני הורחק בדקה ה-76 ובדקות הסיום דווקא סכנין הייתה קרובה יותר לשער שלישי מאשר מכבי תל אביב לשוויון. 1:2 בסיומו של משחק אגרסיבי, בו סכנין ביצעה 42 עבירות.

"שני השערים של סכנין הגיעו בניגוד גמור למהלך המשחק, לא הגיע לנו להפסיד", התלונן ניר קלינגר בסיום, "במחצית השנייה סכנין החליטה לוותר לגמרי על המשחק, הגענו להזדמנויות שלנו אבל פשוט לא הצלחנו להבקיע. בפגרה אופיר חיים יגיע ואני מקווה שיחד איתו יהיה יותר טוב. ידענו שיהיה משחק פיזי ולצערי גם נגררנו אליו. מהבחינה הזאת סכנין קיבלה שופט שמתאים למשחק שלה, אבל אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברוך דגו במדי מכבי תל אביב ב-2004. Stuart Franklin, GettyImages
דגו והצהובים לא הפסיקו להחמיץ/GettyImages, Stuart Franklin

הרכבים

מכבי תל אביב: גל ניר, קובי מוסא, מרסיו ג'ובאניני (הורחק, 76), אבי סטרול, סאלם אבו סיאם, אורן זיתוני, ברונו הייס, ארז מסיקה (ישמעאל אדו, 46), לירן כהן (אלי ביטון, 72), ברוך דגו, אמיל אמבמבה.

בני סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים, תומר אליהו, עבד רבאח, עבאס סואן, נידאל חוג'יראת (אבי דנן, 58), אלן מסודי, אחמד קאסום (אדית אגוי אלומיידה, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully