וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 99:101 את הפועל ירושלים בתום דרמה גדולה

העולה החדשה פיגרה במרבית דקות המשחק אך גילתה המון אופי וגברה על מחזיקת הגביע הודות לשלשת קלאץ' של קינן אוואנס (22), גם שמחון (23) הצטיין. כריס קרמר החטיא שלשת ניצחון על הבאזר עבור האורחת. הפסד ליגה ראשון לאדומייטיס

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון. לילך וייס רוזנברג
משחק עצום שלו. שמחון/לילך וייס רוזנברג

איזה משחק נהדר קיבלנו הערב (חמישי) ברוממה. העולה החדשה הפועל חיפה, שרושמת עונה נהדרת עד כה גברה על הפועל ירושלים 99:101 בתום דרמה גדולה. הקבוצה של דאינוס אדומייטיס הוליכה במרבית שלבי המשחק, לפרקים גם ביתרון דו ספרתי, אך המארחת העיקשת לא ויתרה, נשארה צמודה, והשיגה ניצחון ענק בתום משחק רווי מהפכים. קינן אוואנס, שטרם המשחק הוכתר כשחקן החודש, קלע שלשה גדולה שלוש שניות לסיום. כריס קרמר החטיא בצד השני והפועל ירושלים רשמה הפסד שלישי העונה.

האורחת פתחה בצורה מדהימה מעבר לקשת, אך גם הפועל חיפה יישרה קו וקלעה באחוזים נפלאים. עמית שמחון במשחק אדיר הוליך את קלעי המנצחת, כשגם סיגרס הלך והשתפר ככל שהמשחק התקדם. סולימאן בריימו היה טוב אצל האורחת אך יצא בחמש עבירות, ועל אף משחק נהדר של מלקולם היל (19) לא הצליחה ירושלים להשיג ניצחון שלישי ברציפות. הפועל חיפה העלתה את מאזנה במפגשים ההיסטורים בין שני המועדונים ל-2:23.

קלעו להפועל חיפה: עמית שמחון 23 נקודות (9 מ-13 מהשדה), קינן אוואנס 22, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'ייסון סיגרס 19, ראקים באקלס 13 ו-6 ריבאונדים, לנארד פרימן 10 ו-10 ריבאונדים, טיילור רוצ'סטי 7, איגור נסטרנקו 4, כרם משעור 3.

קלעו להפועל ירושלים: מלקולם היל 19 נקודות, סולימאן בריימו 16, 6 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-5 איבודים, ג'ייקובן בראון 15 ו-7 אסיסטים, טיישון תומאס 13 ו-7 ריבאונדים, כריס קרמר 12 ו-5 ריבאונדים, תמיר בלאט 9, אדם אריאל 9, עידן זלמנסון 6. עדי כהן סבן (02:02 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן הפועל חיפה ראקים באקלס מול שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו. לילך וייס רוזנברג
העולה החדשה הפתיעה את מחזיקת הגביע. באקלס מול בריימו/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה טוב יותר ועלה ליתרון בן שבע נקודות. קינן אוואנס, שקיבל לפני המשחק את פרס מצטיין החודש, השאיר אותה קרובה לאורחת. סולימאן בריימו גרם את מירב הנזק לקבוצה של אלעד חסין ובסיום הרבע הראשון הוליכה האורחת 23:31.

רבע 2:

היתרון הירושלמי חצה כבר את רף הדו ספרתי, אך ג'ייסון סיגרס ואיגור נסטרנקו המקומיים לא איפשרו לשחקנים של אדומייטיס לברוח מעבר וקיזזו את הפער. שלשה של קינן אוואנס על הבאזר של המחצית, הורידה את המארחת להפסקה בפיגור 56:50.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל מול שחקן הפועל חיפה טיילר רוצ'סטי. לילך וייס רוזנברג
אחוזים נהדרים של ירושלים מעבר לקשת לא עזרו לאורחת. אריאל/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

באקלס, סיגרס ושמחון צלפו מעבר לקשת בפתיחת הרבע השלישי, כשאחוזי השלשות שלהם התקרבו לאלה הגבוהים של הירושלמים. שלשה של ג'ייסון סיגרס קבעה 64:66 בלבד לאורחת, ואדומייטיס הזעיק פסק זמן. סיגרס דייק פעמיים מהקו והעלה את החיפאים ל-68:69, אך ירושלים השיבה לעצמה מהר מאוד את היתרון. 78:80 להפועל ירושלים לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

רוצ'סטי קלע שלשה בפתיחת הרבע והעביר את היתרון למארחת. הפועל ירושלים התעוררה והפכה בחזרה פעם נוספת. השחקנים של אדומייטיס כבר צעדו ביתרון 86:93, שתי דקות לסיום, אך ריצת 0:8 מהירה קבעה מהפך נוסף במשחק הנהדר ברוממה. גמור? לא אם שואלים את אדם אריאל שקלע שלשה חשובה בתוך הדקה האחרונה של המשחק וקבע 95:97 לאורחת. קינן אוואנס וג'ייקובן בראון קלעו מהקו, כששבע שניות לסיום קלע אוואנס שלשה אדירה שקבעה יתרון 2 למארחת. כריס קרמר החטיא שלשת ניצחון ובסוף זה 99:101 להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully