וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: עודד קטש ופנאתינייקוס ניצחו את אולימפיאקוס 77:88

ללא כוכבו הגדול נדוביץ', רשם המאמן הישראלי ניצחון חוץ יוקרתי על היריבה השנואה. פאו הובילה מהפתיחה ועד הסיום, שיתקה לגמרי את ספאנוליס וסלוקאס ונהנתה מ-20 נקודות של הווארד סנט-רוס. באסקוניה השפילה את ריאל, ניצחון 9 רצוף לפנר, וילרבאן הפתיעה גם את מילאנו

תקציר: פנאתינייקוס - פרומיתאוס פטראס 80:78/ספורט 1

המחזור ה-24 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם חמישה משחקים. פנרבחצ'ה הלוהטת ניצחה 84:92 את זניט, בעוד עודד קטש ופנאתינייקוס רשמו 77:88 מתוק על אולימפיאקוס בדרבי היווני הגדול. באסקוניה פירקה את ריאל מדריד, וילרבאן הפתיעה את מילאנו ובאיירן מינכן שרדה מותחן מול אלבה ברלין בדרבי גרמני.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
ניצחון גדול. קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנאתינייקוס

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 88:77

עם כל הכבוד לניצחונות שהשיג מול חימקי מוסקבה ו-ולנסיה, זהו בלי ספק הניצחון הגדול ביותר של עודד קטש כמאמן פנאתינייקוס. ללא כוכבו הגדול ביותר נמניה נדוביץ' הפצוע, מספר ימים לאחר ההפסד המביך לפרומיתאס, בבית של היריבה השנואה שנאבקת על הטופ 8, השיג המאמן הישראלי ניצחון מתוק שבוודאי יקנה לו לא מעט אהבה מצד האוהדים הירוקים.

הקבוצה של קטש פתחה בסערה והווארד סנט-רוס העניק לה 7:17 אחרי שבע דקות. האדומים הורידו ל-19:18, גאורגיוס פפאיאניס השיב את פאו ל-30:38, אולם אולימפיאקוס שוב הצליחה לצמק, ועל אף שקוסטס סלוקאס ו-ואסיליס ספאנוליס סיימו את המחצית הראשונה עם 3 נקודות משותפות בלבד, היתרון הירוק היה מינימלי - 35:38. לאונידס קסלקיס העניק לפנאתינייקוס יתרון שיא באמצע הרבע השלישי, 41:54, ושוב המארחת ידעה לחזור ולהוריד ל-61:59 בלבד, 8:30 דקות לסיום. דינוס מיטוגלו קבע 64:73, חמש דקות לבאזר, ואת זה אולימפיאקוס כבר לא הצליחה לסגור, בדרך להפסד יורוליג חמישי ברציפות. סנט-רוס הוביל עם 20 נקודות, מיטוגלו ואלפתריוס בוחורידיס תרמו 15 כל אחד. מנגד רק שאקיל מקיסיק הופיע (20 נקודות), יתר השחקנים סבלו מערב חלש במיוחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. DeFodi Images, GettyImages
ניצחון תשיעי ברציפות. וסלי/GettyImages, DeFodi Images

פנרבחצ'ה - זניט סנט פטרסבורג 84:92

מי זוכר שהקבוצה של איגור קוקושקוב היתה אחת מאכזבות העונה? ניצחון תשיעי ברציפות בוודאי השכיח זאת סופית. המחצית הראשונה הלכה צמוד: פנר התקשתה לעצור את וויל תומאס, אך נאנדו דה קולו (15 נקודות ב-15 הדקות הראשונות), מרקו גודוריץ' (12) ואחוזים מצוינים מחוץ לקשת (7 מ-10) העניקו לה 43:47 עם הירידה לחדרי ההלבשה. זניט הפכה ועלתה ל-69:74, שבע דקות לסיום, אולם פנר הגיבה בריצת 0:11 בניצוחו של דה קולו הנהדר (24 נקודות ו-7 אסיסטים) וסגרה עניין. גודוריץ' הוסיף 19 נקודות, יאן וסלי תרם 16. 19 של תומאס לא הספיקו לאורחת, אחת מהפתעות העונה, שסופרת הפסד שלישי רצוף.

שחקן באיירן מינכן ג'יילן ריינולדס. הטוויטר של באיירן מינכן, אתר רשמי
זה היה קשה. ריינולדס/אתר רשמי, הטוויטר של באיירן מינכן

באיירן מינכן - אלבה ברלין 95:101 (אחרי הארכה)

ניצחון שלישי רצוף לבווארים, וכמה שהוא היה קשה. אלבה טסה ל-10:26 עם תום הרבע הראשון, באיירן חזרה לעניינים בשלישי ואז השוותה ל-87:87, תשע שניות לסיום הזמן החוקי. האורחת קיבלה עוד הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק, אך לוק סיקמה החטיא והמשחק הלך להארכה. שם המטירה באיירן 14 נקודות והשיגה את הניצחון החשוב בזכות ארבעה שחקנים שקלעו 20 נקודות או יותר: ג'יילן ריינולדס (24), ווייד בולדווין (21), ולדימיר לוצ'יץ' (20) ופול סיפסר (20).

מלקולם דילייני שחקן מילאנו. Quality Sport Images, GettyImages
אכזבה. דילייני/GettyImages, Quality Sport Images

וילרבאן - מילאנו 69:78

למרות שאין לה שום סיכוי לעלות לפלייאוף, הקבוצה הצרפתית ממשיכה לתת פייט לכל הגדולות של היורוליג וכעת היא סופרת ניצחון רביעי רצוף. מילאנו, מצידה, נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים. דייויד לייטי בלט עם 16 נקודות, 18 של שאבון שילדס לא הושיעו את האיטלקים, מלקולם דילייני הסתפק ב-9 באחוזים רעים (2 מ-12 מהשדה).

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
ריאל מדריד חייבת לשמור על המומנטום אם היא רוצה את יתרון הביתיות בפלייאוף. טבארס/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - באסקוניה 84:64

איזו השפלה. הבאסקים שכבר ניצחו את הבלאנקוס בסיבוב הראשון אולי לא הכי יציבים העונה, אבל כשהם טובים קשה מאוד להכניע אותם. האורחת סיפקה רבע ראשון גדול אותו חתם פרייה הנרי, שקבע 15:28. קאמבק? ממש לא. ריאל סבלה מאחוזים רעים, הגיעה ארבע פעמים בלבד לקו בכל המשחק (!), והציגה לראווה שחקן אחד בלבד שקלע בספרות כפולות - אלברטו אבאלדה עם 12. אקילה פולונרה הצטיין מנגד עם 18 נקודות, אלק פיטרס הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully