וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ואברטון נפרדו ב-3:3 דרמטי

השדים האדומים הוליכו 0:2, הטופיז השוו. מקטומיניי החזיר את היתרון למארחת (70), אך קלברט לואין קבע שוויון דרמטי בתוספת הזמן. אסטון וילה ניצחה 0:1 את ארסנל משער של אולי ווטקינס. ניוקאסל ניצחה 2:3 את סאות'המפטון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אברטון 3:3/ספורט 1

חמישה משחקים נערכים היום (שבת) במסגרת המחזור ה-23 בליגה האנגלית. לאחר התשיעייה המשוגעת לרשתה של סאות'המפטון האומללה, קיוותה מנצ'סטר יונייטד להשיג ניצחון שני ברציפות אך ספגה שער שוויון בתוספת הזמן וסיימה ב-3:3 דרמטי עם אברטון. אסטון וילה ניצחה 0:1 את ארסנל החלשה, שרשמה הפסד שני ברציפות. סאות'המפטון קיוותה להתאושש מהמכה הקשה שחטפה מהשדים האדומים אך רשמה הפסד נוסף, הפעם 3:2 מול ניוקאסל. פולהאם ו-ווסטהאם נפרדו ב-0:0.

שחקני מנצ'סטר יונייטד ושחקני אברטון בטקס לזכר הרוגי אסון מינכן מ-1958. רויטרס
שתי הקבוצות מכבדות את הרוגי אסון מינכן לפני המשחק/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני. רויטרס
נגח את הראשון של השדים האדומים. קבאני/רויטרס
שחקן אברטון דומיניק קלברט לואין. רויטרס
איזו דרמה גדולה קיבלנו באולד טראפורד. קלברט לואין חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 3:3

לאחר התשיעייה המשוגעת מול סאות'המפטון במחזור הקודם, קיוותה מנצ'סטר יונייטד לרשום שני ניצחונות רצופים אך ספגה שער שוויון אכזרי בתוספת הזמן וסיימו ב-3:3 מול אברטון. השחקנים של אולה גונאר סולשיאר פתחו טוב את המשחק, שלטו על כר הדשא ועלו ליתרון מוצדק לאחר שמרכוס רשפורד מצא בהבהה מדודה את ראשו של אדינסון קבאני שנגח את הראשון של השדים האדומים. ברונו פרננדש הכפיל את יתרון המארחת בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה היישר לחיבורים וזה כבר 0:2.

בפתיחת המחצית השנייה חזרו הטופיז למשחק בבליץ של שלוש דקות: בדקה ה-49 ניצל עבדולאיי דוקור הדיפה לא טובה של דה חאה וגילגל מקרוב את השער המצמק של אברטון. בדקה ה-51 מצא חאמס רודריגס את הרשת בבעיטה חדה לאחר שההגנה המקומית לא הצליחה להרחיק את הכדור שטייל לה ברחבה. השדים האדומים הצליחו להשיב אליהם את היתרון לאחר שכדור נייח של לוק שאו מצא את ראשו של סקוטי מקטומיניי שנגח את השלישי והחזיר את חבריו ליתרון. סולשיאר כבר ראה את שלוש הנקודות בכיס, אך בדקה האחרונה של תוספת הזמן הגיע דומיניק קלברט לואין וקבע חלוקת נקודות דרמטית באולד טראפורד.

המשחק נפתח בטקס חגיגי לציון 63 שנים להתרסקות המטוס הנוראית במינכן, בה נספו 23 שחקנים ואנשי צוות של מנצ'סטר יונייטד.

דקה 2: הגנת אברטון התסתבכה עם הרחקת הכדור, שבסופו של דבר הגיע לאדינסון קבאני, אך הבעיטה של האורוגוואי הלכה גבוה מעל המסגרת.

דקה 22: מייסון גרינווד חדר לרחבת אברטון, היתל בשחקני ההגנה אך הבעיטה שלו הייתה לא מספיק טובה ויצאה החוצה.

דקה 24: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1: מרכוס רשפורד הגביה כדור מדוד לרחבה, אליו עלה אדינסון קבאני בצורה נהדרת ונגח את הראשון של השדים האדומים.

דקה 45: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:2: ברונו פרננדש עמד מחוץ לרחבה וחיפש אופציית מסירה, ולפתע הניף את רגלו ושלח כדור מבריק לחיבורים וכבש את השני של המארחת.

דקה 45: דומיניק קלברט-לואין יכול היה להוריד את אברטון להפסקת המחצית עם שער מצמק, אך פספס ברשלנות כשהוא לבדו מול דוד דה חאה.

דקה 49: גול! אברטון מצמקת ל-2:1: התקפה מתפרצת של האורחת הסתיימה בהדיפה לא טובה של דה חאה לעברו של עבדולאיי דוקור שגלגל את השער המצמק של הטופיז.

דקה 51: גול! אברטון משווה ל-2:2: הכדור טייל בתוך רחבת מנצ'סטר יונייטד, מבלי ששחקניה הצליחו להרחיק, כשבסיום ההתקפה כבש חאמס רודריגס את השוויון של הטופיז.

דקה 70: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-2:3: כדור נייח שעלה לרחבת אברטון מצא את ראשו של סקוט מקטומיניי שנגח לפינה מבלי שאולסן יכול היה להגיע.

דקה 88: רישרליסון קיבל כדור נהדר בתוך רחבת מנצ'סטר יונייטד אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת.

דקה 94: גול! אברטון משווה ל-3:3: דומיניק קלברט לואין השתלט על כדור חופשי שעלה לרחבה ובחצי סיבוב בעט כדור שהכניע את דה חאה וקבע שוויון דרמטי.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
הפסד שני ברציפות. לקאזט/רויטרס

אסון וילה - ארסנל 0:1

התותחנים, שהגיעו אל השבוע הזה במומנטום לא רע, סופרים עכשיו כבר שני הפסדים ברציפות ועם 31 נקודות מ-69 בלבד. אולי ווטקינס כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השנייה וגרם למאט ריאן להוציא את הכדור מהרשת בנגיעה הראשונה שלו בכדור כשוער התותחנים. אסטון וילה משלימה דאבל ראשון על ארסנל מאז 1992/3.

צפו בניצחון של אסטון וילה על ארסנל

תקציר ניצחונה של אסטון וילה 0:1 על ארסנל/ספורט 1
שחקן ווסטהאם ג'סי לינגארד מול שחקן פולהאם אנטוני רובינסון. רויטרס
הפעם לא הצליח למצוא את הרשת. לינגארד/רויטרס

פולהאם - ווסטהאם 0:0

שתי הלונדוניות הגיעו לדרבי במגמות הפוכות, כשווסטהאם באה במומנטום נהדר של חמישה ניצחונות בשישה משחקים, אך לא הצליחה לכבוש מול המארחת מהתחתית. פולהאם אמנם יצאה עם נקודה, אך כבר סופרת 12 משחקי ליגה ללא ניצחון ועדיין נמצאת מתחת לקו האדום, כשהיא רחוקה שמונה נקודות מאזור מבטחים. תומאש סוצ'ק ראה את הכרטיס האדום עמוק בתוך תוספת הזמן והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים, אך זה לא השפיע על התוצאה הסופית.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - סאות'המפטון 2:3
לניוקאסל: ג'וסף ווילוק (16), מיגל אלמירון (26, 45+4), ג'ף הנדריק (הורחק, 50). לסאות'המפטון: טאקומי מינמינו (30), ג'יימס וורד-פרוס (48).

ברנלי - ברייטון 1:1
לברנלי: יוהאן גונדמונדסון (53). לברייטון: לואיס דאנק (36).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully