וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני סכנין: פשיץ' עשוי לחזור להרכב, האורחת אופטימית על אף הסגל החסר

5.2.2021 / 16:30

ואן לוון עשוי לתת לחלוץ הסרבי מקום ב-11 אחרי שלושה משחקים, דוידזאדה יחליף את סבוריט. סכנין ללא כיאל, ולאסקס ושאמי: "חזקים מספיק כדי להוציא נקודות" (שבת, 20:15, ספורט 1)

מחזור 19הסתיים06/02/2021
מכבי תל אביב
  • פרץ (90)
0
    בני סכנין
    תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

    מכבי תל אביב

    אחרי הניצחונות על מכבי חיפה והפועל באר שבע, מכבי תל אביב תקבל מחר מפגש יחסית נוח על הנייר מול בני סכנין ותנסה לצאת ממנו לא רק עם תוצאה גבוהה, אלא גם עם הצגת יכולת הרבה יותר טובה מזו שהופגנה במשחקים האחרונים.

    אנריק סבוריט יעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו אמור לתפוס אופיר דוידזאדה. יונתן כהן ימשיך להיעדר בגלל פציעתו. בהתקפה עשוי לבחור פטריק ואן לוון באלכסנדר פשיץ' אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים פתח איתי שכטר בחוד. מתן חוזז שבישל בשני המשחקים האחרונים פעמיים לטל בן חיים, מקווה הפעם להיות בצד שכובש.

    הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, דור פרץ, מתן חוזז, טל בן חיים, אלכסנדר פשיץ'.

    אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
    יתפוס את המקום של שכטר? פשיץ'/דני מרון

    בני סכנין

    בצל הטענות לאפליה כנגדה, בבני סכנין המשיכו בהכנות למשחק החוץ הקשה. בקבוצה מחכים לחתימה רשמית של איסמעאיל ריאן ושל הבלם האוסטרי לוקאס שסיכמו בקבוצה ואמורים לעבות את הסגל, שיהיה חסר מחר את בירם כיאל, איהאב שאמי וסבסטיאן ולאסקס. יזן נאסר בספק. "אין ספק שזה משחק שאנחנו אנדרדוג", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו חזקים מספיק כדי להוציא נקודות גם במשחק כזה".

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
    לא פשוט/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * מכבי תל אביב ניצחה ב-32 מתוך 41 המשחקים האחרונים שלה נגד בני סכנין בכל המסגרות, לצד שמונה תוצאות תיקו.

    * הניצחון היחיד של סכנין ברצף הזה הושג בפלייאוף העליון של עונת 2013/14, אז פיראס מוגרבי ומוחמד גדיר קבעו 1:2 ביתי מול פנדל מצמק של ראדה פריצה.

    * סך הכול, הרצף הנוכחי עומד על 16 משחקים בהם מכבי תל אביב לא הפסידה לסכנין בליגה - הרצף הפעיל הטוב ביותר של הצהובים מול יריבה כלשהי.

    * ניצחון החוץ היחיד של סכנין על מכבי תל אביב במסגרת הליגה היה בדצמבר 2004, אז אחמד קאסום ואלן מסודי כבשו ב-1:2 מול שער מצמק של אמיל אמבמבה.

    * מכבי תל אביב צברה 19 נקודות מ-21 אפשריות עם פטריק ואן לוון על הקווים, וסך הכול סופרת כבר 10 משחקים רצופים ללא הפסד (שבעה ניצחונות).

    * זה מפגש בין שתיים משלוש הקבוצות היחידות בליגת העל (לצד הפועל כפר סבא) שעדיין לא מצאו את הרשת ברבע השעה הראשונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully