וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 74:100

הצהובים רשמו ניצחון שלישי בשלושה משחקים השבוע, אחרי שהביסו גם את הקבוצה החלשה של הדר. ווילבקין, האנטר ובלייזר בלטו, דיברתולומיאו חזר לעניינים. גריפין היחיד שתפקד אצל המפסידה, שנותרה ללא ניצחון על מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון, מערכת וואלה!
ניצחון שלישי השבוע. שחקני מכבי תל אביב מרוצים/מערכת וואלה!, דני מרון

מכבי תל אביב רשמה היום (שישי) את ניצחונה השלישי מתוך שלושה משחקי ליגה שנערכו השבוע, כשגברה 74:100 על הפועל באר שבע. הצהובים חסרו את כריס ג'ונס, אלייז'ה בראיינט ואנטה ז'יז'יץ', אך קיבלו בחזרה את סנדי כהן ששב לסגל. הצהובים שלטו במשחק משריקת הפתיחה ועד לסיום, כשהיריבה מהדרום בעיקר ניסתה להפריע, כשאפילו בזה היא התקשתה.

קלעו למכבי תל אביב: אותלו האנטר 16, ג'ון דיברתולומאו ועוז בלייזר 15 כל אחד, טיילר דורסי 12, סקוטי ווילבקין 11, יובל זוסמן 9, אנג'לו קלויארו ועידן אלבר 6 כל אחד, דורי סהר 5, דראגן בנדר 3, סנדי כהן 2.

קלעו להפועל באר שבע: קיילב אגאדה 20, אריק גריפין וטראוויס ווריק 18 כל אחד, עמית זיס 7, אמיר בל 4, ג'יימס בנקס וספנסר וייס 3 כל אחד, נתן יורקוביץ 1.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

אחרי שהאורחת עלתה ראשונה על הלוח, הגיבה המארחת עם ריצת 0:7 כדי לקבוע 2:7, שתי דקות בתוך המשחק. קלויארו קלע בקלות מתוך הצבע כדי להגדיל את התוצאה ל-2:11. האדומים הצליחו לנגוס בהפרש אחרי שגריפין קלע את הנקודה השביעית שלו, אך הצהובים שוב הגדילו את ההפרש, ל-9:22, אחרי עוד נקודות קלות בצד השני. מכבי תל אביב המשיכה ללחוץ לכל אורך הרבע וירדה ביתרון משמעותי בסיומו, 15:29.

רבע 2:

דורסי קלע את הנקודות הראשונות ברבע, גם הן מחוץ לקשת, כדי לקבוע 15:32. מנגד, האורחת ממשיכה לנסות לקלוע מחוץ לקשת, אך עד עתה החטיאה את כל תשעת הניסיונות שלה. אחרי עשרה ניסיונות, שלשה ראשונה להפועל באר שבע, עליה חתום גריפין כמובן, שיצמק ל-34:28, קצת פחות מארבע דקות לסיום המחצית. ווילבקין הגיב עם שלשה מנגד שחתמה את תוצאת המחצית הראשונה - 31:53 למכבי תל אביב.

רבע 3:

האנטר התגבר על גריפין וקלע מתוך הצבע את הנקודות הראשונות של מכבי תל אביב במחצית השנייה, וזה 31:55. הפועל באר שבע ממשיכה לזרוק מכל מקום, אך גם להחטיא מכל מקום. 6:30 לסיום הרבע והיא בפיגור 43:60. הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז לכל אורך הרבע, וירדו ב-53:79 בתום הרבע השלישי.

רבע 4:

מכבי תל אביב פתחה את הרבע האחרון בדיוק כפי שסגרה את השלישי, ושלוש דקות בתוך הרבע היא ביתרון 56:83. הפועל באר שבע כבר עם 5 מ-28 ל-3, בעוד שהצהובים עומדים על 12 מ-22. 70:95 למכבי תל אביב, שלוש דקות לסיום. בסופו של דבר, זה נגמר. ב-26 הפרש - 74:100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully