וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדם הרע בין הלייקרס לקליפרס נחשף: "פול ג'ורג' עזר לנו לזכות באליפות"

ג'ארד דאדלי מהלייקרס חושף כיצד ציטוט שנוי במחלוקת של כוכב הקליפרס תדלק את לברון ודייויס וטען: "LA תמיד תישאר של הלייקרס". ג'ורג' וטיירון לו הגיבו בזלזול

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

הלייקרס והקליפרס אמנם לא נפגשו לסדרת הפלייאוף שכל ה-NBA חיכה לה בעונה שעברה, אבל זה לא אומר שאין דם רע בין הקבוצות. בספרו החדש של ג'ארד דאדלי מהלייקרס, הוא חושף את הסיבה למתיחות בין שחקני שתי הקבוצות, שגם העונה מקוות להיאבק על האליפות.

בספר כותב דאדלי שבחדר ההלבשה של הלייקרס חשו שכוכב הקליפרס פול ג'ורג' "מתנהג בזלזול כלפיהם", כשהצהיר ערב פתיחת העונה שעברה שהקליפרס הם הפייבוריטים במערב. לטענתו של דאדלי, האמירה הזו נתנה ללברון ג'יימס וחבריו דלק נוסף במסע האליפות.

"שמענו חלק מהחבר'ה שם מדברים על איך הקבוצה שצריך לנצח בלוס אנג'לס, וזה עשה לנו משהו. לשמוע את זה מקוואי שזכה באליפות, זה בסדר. לא היינו מופתעים כששמענו את זה מחובב טראש טוק כמו פטריק בברלי. הבנו את זה, וכיבדנו את רוח הלחימה שלו. אבל כשזה בא מפול ג'ורג', אחד שלא זכה באליפות, זה נראה כמו חוסר כבוד. מבחינתו, לשים את עצמו בשורה אחת עם שחקנים כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, זה נתן לנו מוטיבציה מיוחדת".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס ג'ארד דאדלי. GettyImages
חושף את המתיחות בין הקבוצות. ג'ארד דאדלי/GettyImages

דאדלי הוסיף הלילה, במבט לאחור, ש"לכל אחד יש את הזכות לומר מה שהוא רוצה, אבל זכותנו גם להשתמש בזה כמוטיבציה. מייקל ג'ורדן השתמש בכל דבר כמוטיבציה, וגם אנחנו עשינו בזה שימוש. האמירות שלי היו פחות על מה שפול אמר, ויותר על התגובה שלנו. פול ג'ורג' הוא שחקן מעולה, מועמד ל-MVP. זה לא אומר שהוא לא טעה. ראינו במו עינינו איך לברון ו-AD לא אמרו כלום בחזרה, והביעו על המגרש את מה שהם רצו לומר. הם אמרו לעצמם, 'בואו נראה להם על הפרקט מי המלכים של לוס אנג'לס".

דאדלי משוכנע שגם אם הקליפרס יזכו באליפות, הלייקרס ימשיכו להיות הקבוצה הגדולה של העיר. "הלייקרס תמיד יהיו הלייקרס, הם תמיד יהיו הקבוצה של LA. ככה זה. זו העיר שלנו לנצח נצחים. גם אם הקליפרס יזכו בעוד 10 אליפויות, זו עדיין תהיה העיר שלנו. זאת ההיסטוריה, ככה היא נכתבה".

יחד עם זאת, דאדלי מבין שה-NBA זקוקה לסדרת פלייאוף בין הלייקרס לקליפרס, ולמצ' אפים בין לברון ג'יימס ואנתוני דייויס לבין קוואי לאונרד ופול ג'ורג'. עד כה העונה, שתיהן נראות טוב מאוד ומאיישות את מקומות 3 ו-2 במערב, כשרק יוטה מקדימה אותם. "הליגה זקוקה לסדרה כזאת. הליגה זקוקה שנשחק נגד הקליפרס בסדרה, ואחר כך מול ברוקלין. את שתי הקבוצות אנחנו מאוד מעריכים".

עוד בוואלה!

טריפל דאבל ליאניס בהצהרה של מילווקי, דונצ'יץ' חזר לנצח, ג'ורג' חזר להפגיז

לכתבה המלאה

בקליפרס הגיבו בזלזול לדברים של דאדלי. אחרי הניצחון הלילה על קליבלנד, הגיב פול ג'ורג' בלקוניות לאמירות. "שאלוהים יברך אותך, ג'ארד דאדלי. לא ברור למה, אבל הבחור הזה מעלה את השם הרבה פעמים. שאלוהים יברך אותך", אמר בסרקזם, וטיירון לו הצטרף אליו והוסיף: "ספר? של ג'ארד דאדלי? אתם יודעים שאני לא יכול לקלל במסיבות עיתונאים, אבל למי אכפת? תהיה עצמך, ואנחנו נהיה אנחנו. שחק את המשחק שלך, אנחנו נשחק את שלנו. למי אכפת ממה אנשים אומרים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully