וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טי ג'יי קליין עשוי לערוך את הבכורה שלו נגד ראשון לציון

4.2.2021 / 12:05

המתאזרח לא ייכלל בסגל של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע (שישי, 13:00, ספורט 5), אך ייתכן שיקבל הזדמנות ראשונה ביום ראשון. דורי סהר אחרי היכולת הטובה נגד מכבי חיפה: "מאמין שבעבודה קשה אפשר להשיג הכול"

שחקן מכבי תל אביב דורי סהר. דני מרון
במגמת עלייה. דורי סהר/דני מרון

מכבי תל אביב פתחה אמש (רביעי) ברגל ימין את רצף המשחקים המתיש שלה בליגת העל עם ניצחון 60:95 על מכבי חיפה ביד אליהו. הקבוצה של יאניס ספרופולוס טיילה לניצחון החל מהרבע הראשון אותו ניצחה 13:35 ומהרגע הזה המשחק היה לפרוטוקול בלבד.

ספרופולוס ניצל את היתרון המבטיח כדי להעניק דקות מנוחה רבות לזרים שלו - סקוטי ווילבקין שיחק 10 דקות, אלייז'ה בריאנט 15 דקות, אנטה ז'יז'יץ' 16 דקות, אנג'לו קלויארו 19 דקות ורק דראגן בנדר קיבל יותר עומס של דקות כשהיה על המגרש 25 דקות.

מי שקיבלו הזדמנות אמיתית להראות מהיכולת שלהם הם השחקנים הצעירים של המועדון, כשמעל כולם בלט דורי סהר עם 11 נקודות ב-20 דקות. עידן אלבר ויונתן אטיאס שיחקו 14 דקות כל אחד ותרמו 5 ו-6 נקודות בהתאמה.

"מרגש לעמוד פה. פעם אחת אני אהיה פה, פעם אחרת אחרים, לכל אחד בחדר הלבשה יש את הכישרון שלו והיכולת שלו. כשאנחנו מגבשים ומשתפים את הכדור כמו היום, כל אחד יכול לעמוד פה", אמר דורי סהר על בחירתו כשחקן המצטיין של המשחק, "מהשניה הראשונה שהגעתי לבוגרים כל המערכת עטפה אותי. גם בגיל הנוער. אנחנו מגיעים לאימוני בוקר כל יום, עובדים הכי קשה שאפשר. בהחלט מורגש שמחבקים אותנו ונותנים לנו את כל מה שאנחנו חייבים כדי להיות טובים על המגרש. אני מאמין שבעבודה קשה אפשר להשיג את הכל".

טי ג'יי קליין שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבכורה מתקרבת. טי ג'יי קליין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מי שהגיע אמש לישראל הוא טי ג'יי קליין שהגיע בזכות טיסות החילוץ של מדינת ישראל לאזרחים הישראלים ששהו במדינות שונות והיו מעוניינים לחזור ארצה. קליין לא יהיה בסגל הקבוצה לקראת המשחק מחר (13:00, ספורט 5) נגד הפועל באר שבע, כשבקבוצה לא בטוחים שהבכורה שלו תהיה גם במשחק נגד מכבי ראשון לציון ביום ראשון. קליין יהיה בסגל נבחרת ישראל לבועה בפולין בהמשך חודש פברואר כנציג היחיד של מכבי תל אביב, בעקבות הסכמה בין איגוד הכדורסל לצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully