וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת שוקלים: הקמת מתחם חיסונים לקבוצות, או חיסון עצמאי של השחקנים

4.2.2021 / 8:56

משרד הבריאות אישר למנהלת לקיים חיסוני בזק לכל הקבוצות בנתניה. אלא שמבדיקה ראשונית עולה שמספר שחקנים חוסנו עצמאית ויש אפשרות שכל קבוצה תשלח בנפרד. עדיין לא ברור אם הליגה הלאומית תחודש מחר

האם קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית יחוסנו בקרוב? משרד הבריאות אישר אתמול (רביעי) למנהלת הליגות בכדורגל לקיים חיסוני בזק לכל הקבוצות המקצועניות בתחילת השבוע הבא באצטדיון בנתניה. אלא שמבדיקה ראשונית שנעשתה מול כמה קבוצות, יש כבר שחקנים ואנשי צוות שכבר התחסנו בצורה עצמאית.

אור דסה שחקן הפועל כפר סבא לפני נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
יחוסנו במרוכז או באופן עצמאי. אור דסה ונטע לביא/מאור אלקסלסי, .

אם מוסיפים את העובדה שמי שנדבק כבר בקורונה לא מתחסן, מקבלים את האפשרות שאולי אין בכלל צורך ביום חיסונים מיוחד כפי שתיכננו במנהלת. במצב כזה אולי עדיף שכל קבוצה תשלח את מי שצריך חיסון לקופת החולים המקומית.

לשם החלטה, פנו הבוקר במנהלת לכל 30 הקבוצות בשתי הליגות העליונות לקבל מכל אחת את כמות השחקנים שצריכים לעבור חיסון. במידה שיש כמות נכבדה ואם הקבוצות יעדיפו להגיע לנתניה, תפתח המנהלת בשיתוף עם משרד הבריאות את מתחם החיסונים שהיא תכננה להקים באצטדיון בנתניה. כך או אחרת, המטרה היא לחסן את כל השחקנים, הצוותים והשופטים שלא חוסנו עדיין ושלא נדבקו בקורונה עד תחילת השבוע.

באשר לליגה הלאומית, הממשלה שוב לא החליטה על הארכת הסגר ולכן הקבוצות שצריכות לשחק, לא יודעות אם מחר יהיה מחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully