וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עם 348 דקות בלי שער ביתי, רוברטסון: "אנחנו לא במירוץ האליפות"

האלופה נחלה הפסד שני רצוף בבית לראשונה מאז ספטמבר 2012, יורגן קלופ ניסה להסביר: "נראינו מותשים פיזית ומנטאלית". קראוץ': "הסגל לא עמוק מספיק, התלות בסלאח מוגזמת". וגם: המספרים

תקציר: ליברפול - ברייטון 1:0/ספורט 1

מה עובר על ליברפול? הקבוצה האימתנית של יורגן קלופ שדרסה את הליגה בעונה שעברה וזכתה בליגת האלופות בעונה שלפני כן, הפסידה אתמול (רביעי) בפעם השנייה ברציפות באנפילד, 1:0 לברייטון במשחק שבו היא בקושי סיכנה את שער היריבה. הקבוצה של קלופ, שרחוקה כבר שבע נקודות מסיטי המוליכה, שלושה ימים לפני המפגש בין השתיים, הפסידה פעמיים ברציפות בביתה לראשונה מאז ספטמבר 2012. זאת אחרי שהצליחה לרשום רצף מדהים של 68 משחקים ללא הפסד באנפילד בליגה עד אותו הפסד לברנלי.

ג'ורדן הנדרסון עם יורגן קלופ ליברפול. רויטרס
איזו אכזבה. קלופ והנדרסון/רויטרס

"נכון לעכשיו, אנחנו לא במירוץ האליפות", הודה לאחר המשחק אנדי רוברטסון המגן הסקוטי, "אנחנו רחוקים שבע נקודות מסיטי ולהם יש משחק ביד. אנחנו צריכים לחזור להיות ליברפול שכולם מכירים. אנחנו עדיין קבוצה טובה, לא הפכנו להיות קבוצה חלשה ברגע".

ליברפול איבדה אומנם את כל הבלמים שלה בגלל פציעות, אבל הבעיה היותר חמורה שלה היא בהתקפה. שחקניו של קלופ לא הבקיעו 348 דקות רצופות באנפילד - מאז הגול של מאנה (שלא שיחק אתמול) ב-1:1 הלא מרשים מול ווסט ברומיץ' לפני יותר מחודש. זו הייתה הפעם הראשונה שליברפול רושמת שלושה משחקי בית בלי להבקיע אחרי יותר מ-36 שנים. כל זה לפני המפגש מול סיטי, שלא ספגה אפילו שער אחד בששת משחקיה האחרונים.

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול הפסידה 1:0 לברייטון, סיטי ניצחה 0:2 את ברנלי

לכתבה המלאה
ליברפול אכזבה ג'יימס מילנר. רויטרס
העונה המתסכלת נמשכת. שחקני ליברפול מתוסכלים/רויטרס

"מאכזב מאוד, אין סיבה לחייך אחרי המשחק הזה", אמר יורגן קלופ המאמן החייכן והרגוע בדרך כלל, "זה היה שבוע ממש קשה. היו לנו שני משחקי חוץ אינטנסיביים וטובים ושוב נראינו לא רעננים ומותשים מנטאלית ופיזית. אני יודע למה השחקנים האלו מסוגלים, אבל זה לא קרה. עשינו לברייטון את החיים קלים, אבל הם שיחקו טוב מאוד מבחינתם".

פטר קראוץ', אקס ליברפול היטיב לתאר את מה שעובר על ליברפול כשאמר: "הם היו לא אנושיים בעונה שעברה ואני חושב שהעונה אנחנו רואים את הצד האנושים שלהם. הם שיחקו בלי אליסון, מאנה, ואן דייק, ז'וטה. אלו שחקנים מאוד חשובים. הם צריכים סגל יותר עמוק, כרגע הם יותר מדי תלויים במוחמד סלאח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully