וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עזיבת אדרי ורוטמן: בית"ר תגביר את המאמצים להחתמת ניקו אולסק

4.2.2021 / 13:14

קשר ואלוויק עשוי להתאחד עם דראפיץ' וברדה לאחר ששני הקשרים עזבו. ורדאסקה עשוי להיות מוקפא או להיחתך אם לא יסכים לעבור לאחת הקבוצות המתעניינות בו בארץ

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי שלירן רוטמן ושלום אדרי סיכמו בהפועל חדרה, בבית"ר ירושלים מגבירים את המאמצים לצרף את ניקו אולסק. לאור עזיבת שני הקשרים, והגיוס הקרוב של אביאל זרגרי, הארגנטינאי-ישראלי עשוי לנחות בבירה, והוא כבר שוחח עם סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, אצלם שיחק במכבי נתניה. שכרו של שחקן ואלוויק ההולנדית הוא 10,000 יורו בחודש, ובבית"ר מקווים להחתימו עד לתום העונה כבר בימים הקרובים.

לאחר החתמתו של מרקו ינקוביץ', בבית"ר מנסים לסיים את ההתקשרות עם דיוגו ורדאסקה באופן מיידי. בשחקן התעניינו שתי קבוצות בארץ, הפועל חיפה ובני סכנין, כאשר בבית"ר הבהירו לשחקן כי ישלימו לו את כל שכרו, אך הוא עדיין לא התרצה.

לפני כשבועיים השחקן הבהיר שיהיה מוכן לעזוב את בית"ר רק לאחד המועדונים הגדולים בישראל כמו מכבי תל אביב או מכבי חיפה, אך משיחות שנערכו בימים האחרונים, כאשר גם לשחקן הובהר כי אם לא יעזוב הוא לא יהיה חלק מהסגל, הצדדים אמורים לנסות בימים הקרובים להתיר את חוזהו. בבית"ר אמרו על ורדאסקה: "אם זה בהקפאה או בגריעה מהסגל מסוג אחר, בכל מקרה הוא לא יהיה חלק מהסגל".

ניקו אולסק שחקן ר.ק.ס ואלווייק. Soccrates Images, GettyImages
בדרך לאיחוד עם דראפיץ' וברדה? אולסק/GettyImages, Soccrates Images

במידה שבית"ר תשתחרר מהבלם, סנטיאגו אוקמפוס וחליאופילו פלייטר יישארו עד לתום העונה.מקס גרצ'קין, שהשתחרר מחוזהו בזוריה, עשוי להצטרף מיידית אם אורי מגבו יבחר לעזוב. אם לא, גרצ'קין יחזור בקיץ.

בבית"ר מנסים להסדיר טיסה מיוחדת למרקו ינקוביץ' כבר בתחילת השבוע הבא. במועדון לוקחים בחשבון שהשחקן לא שיחק מאז אוקטובר וייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק. השחקן חשש בתחילה להגיע לישראל אך רק לאחר שיחה עם סלובודן דראפיץ', הוא השתכנע.

עוד בוואלה!

לירן רוטמן צפוי לחתום בחדרה, גם שלום אדרי סיכם לעונה וחצי

לכתבה המלאה
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בבית"ר מחכים להודעה מטעמו. קונטה/דני מרון

בקבוצה מחכים להודעת אנטואן קונטה מתי הוא מתכוון לחזור לארץ ולסגל, כל עוד לא הודיע אחרת. השחקן רמז לבית"ר באמצעות נציגיו כי אם יקבל פיצוי חלקו על שכרו עד לתום העונה הוא יישאר בצרפת, אך במועדון הבהירו כי לא יקבל פיצוי ובמידה שלא ירצה לחזור, הוא מוזמן לקבל שחרור מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully