וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מדבריו של גולדהאר: "מה שרצינו לשמוע. מיטש חי את הקבוצה"

4.2.2021 / 6:43

אנשי האלופה שמחו לשמוע את הבעלים שובר שתיקה ומדבר על ההנאה מהקבוצה, ועל רצונו להישאר במועדון. בנוסף, ציין לטובה גולדהאר את השינוי ביכולת הקבוצה בתקופה האחרונה ושתק בנוגע לפרשת מיכה ואצילי

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

סיפוק רב במכבי תל אביב בעקבות הריאיון שנתן אתמול (רביעי) מיטש גולדהאר לאנדי רם בזום במסגרת שיתוף פעולה עם הקריה האקדמית אונו. רבים מאנשי הקבוצה ובתוכם השחקנים האזינו לדבריו של בעל הבית ששבר שתיקה ארוכה ודיבר בפתיחות על לא מעט נושאים. עיקר הסיפוק במכבי תל אביב הוא מהאמירות של גולדהאר על הנאתו מהקבוצה ועל כך שכל עוד הוא נהנה, הוא ימשיך במכבי תל אביב עוד שנים ארוכות.

גולדהאר גם שיבח את השינוי שעשתה הקבוצה מבפנים בתקופת פטריק ואן לוון והעובדה שהוא לא ממהר להתחזק בחלון הזה, הוכיחה לשחקנים בקבוצה שהוא נותן להם קרדיט ומאמין בהם. גם השתיקה הרועמת של גולדהאר בעניין דור מיכה ועומר אצילי לימדה שהוא הסיק את מסקנותיו מהאירוע והפרשה לא גרמה לו לרצות לעזוב, גם אם הוא הרגיש פגוע.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. דני מרון
במועדון שמחו לשמוע את דבריו. גולדהאר/דני מרון

"זה בדיוק מה שרצינו לשמוע", אמר אתמול אחד השחקנים. "גם אם מיטש לא איתנו פיזית בארץ, הוא לגמרי איתנו וחי את הקבוצה. המסרים שלו היו מאוד ברורים וחזקים. גם אם אנחנו לא במקום הראשון, הוא הראה שהוא מרוצה מהרבה דברים שקורים במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully