וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "כשהשחקנים עושים את מה שהם צריכים לעשות, הכול יותר קל"

3.2.2021 / 22:51

מאמן מכבי תל אביב היה נינוח לאחר ששחקניו רשמו את ניצחונם הגדול ביותר העונה בכל המסגרות, 60:95 על מכבי חיפה

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. ., אודי ציטיאט
קלויארו/אודי ציטיאט, .

לאחר הניצחון הקליל בדרבי בפתיחת השבוע, שוב הביסו הצהובים בליגה כשהפעם הקורבן הייתה מכבי חיפה האומללה. האלופה הביסה 60:95 את קבוצת התחתית של דניאל סאואנה, שהרימה ידיים עוד ברבע הראשון, אז נקלעה האורחת לפיגור שגדול מעל 20 הפרש ורשמה הפסד רביעי העונה בהפרש אשר עולה על 30 נקודות. הצהובים רשמו את ניצחונם הגדול ביותר העונה בכל המסגרות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "הגענו מרוכזים למשחק מהרגע הראשון. הצגנו הגנה טובה מההתחלה וכולם נהנו ממשחק טוב מאוד. לא עשיתי שום דבר מיוחד, זה הכול השחקנים. כשהם עושים את מה שהם צריכים לעשות אז הכול הולך ביותר קלות. אנחנו בצוות רק עושים את עבודת ההכנה, ומכינים אותם למשחקים והם מיישמים".

על דורי סהר: "זה חשוב מאוד לקדם שחקנים צעירים. מכבי תל אביב היא ארגון נהדר לטיפוח שחקנים צעירים ממחלקות הנוער. אני אוהב לעבוד עם חבר'ה צעירים שמגיעים ממלחקת הנוער - הם הלב של הקבוצה".

על מצב הקורונה אמר היווני: "אם יהיה סגר רביעי אולי צריכים לשקול לבטל את הסיבוב השלישי בליגה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ., אודי ציטיאט
"מאוד חשוב לקדם צעירים". ספרופולוס/אודי ציטיאט, .

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה: "אני מרגיש את זה שאנחנו קרובים ללאומית כי אני רואה את הטבלה ואנחנו יודעים שאנחנו נמצאים בתחתית. אבל יש עוד הרבה משחקים שאנחנו צריכים לשחק, אבל ברור שאנחנו מודאגים מזה שאנחנו יכולים לרדת לליגה השנייה אבל המטרה היא לנצח עכשיו מספר משחקים ולהנצל מהתחתית. יש לנו קבוצה צעירה ויש לה עוד הרבה מה ללמוד, הפסדנו במשחקים האחרונים לירושלים ומכבי ואלה קבוצות חזקות, אני רוצה לראות אותנו מתמודדים מול קבוצות ברמה שלנו ולראות מה נוכל לעשות, אנחנו עוד יכולים לאזן את הסיטואציה"

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully