וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 60:95 את מכבי חיפה האומללה

המארחת ברחה לפער בן 20 הפרש כבר ברבע הראשון ולא הביטה לאחור בדרך לניצחונה הגדול ביותר העונה בכל המסגרות. קלויארו בלט

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. ., אודי ציטיאט
ניצחון גדול מול האקסית. בלייזר/אודי ציטיאט, .

לאחר שחזרה למסלול הניצחונות בדרבי, הביסה הערב (רביעי) מכבי תל אביב 60:95 את מכבי חיפה. קבוצת התחתית של דניאל סאואנה התבטלה מהרבע הראשון מול הצהובים, שפתחו פער בן 20 הפרש עוד ברבע הראשון מבלי שהירוקים ההמומים מצליחים לעצור את היריבה הדורסנית. אנג'לו קלויארו הוליך את קלעי המנצחת, כשעוז בלייזר היה גם טוב מאוד מול האקסית. עידן אלבר ויהונתן אטיאס הצעירים קיבלו דקות משמעותיות מיאניס ספרופולוס, כשבצד השני זכו שקד ביעלא ואילי חן הצעירים לדקות לא מועטות על הפרקט בשל הגארבג' טיים שנוצר כאמור בשלב מאוד מוקדם של המשחק.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 13 נקודות, עוז בלייזר 12, ג'ון דיברתולומאו 11, דורי סהר 11 ו-5 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 10, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, אנטה ז'יז'יץ' 9 ו-6 ריבאונדים, דראגן בנדר 7, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סקוטי ווילבקין 6, יהונתן אטיאס 6, עידן אלבר 5, יובל זוסמן 5 ו-6 ריבאונדים.

קלעו למכבי חיפה: מייקל קובינס 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, מייקל בריסקר 13, דונטה סמית' 8, 5 ריבאונדים ו-5 איבודים, אילי חן 6, נאור שרון 5 ו-7 אסיסטים, רומן סורקין 5 (2 מ-12 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, רומן רובינשטיין 2, ריגוברטו 2, שקד ביעלא 1, טיילור ברון 1. אלכס צ'וברביץ' (15:40 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר עם יובל זוסמן, אנג'לו קלויארו. ., אודי ציטיאט
פתיחה מסחרחרת של הצהובים הביאה לניצחונם הגדול ביותר העונה בכל המסגרות. זוסמן עם בנדר וקלויארו/אודי ציטיאט, .

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה לא רע ואף הוליכה מעט אך הקבוצה של יאניס ספרופולוס נטלה את השליטה במשחק והגיבה בריצת 3:21 בדרך ליתרון גדול ונוח מול הירוקים, שהציגו הגנה נרפית. ההפרש הלך וצמח ולקראת הרבע השני הוליכה מכבי תל אביב 13:35.

רבע 2:

המגמה נמשכה גם ברבע השני כשההפרש לזכות הצהובים הלך ותפח, בעוד מכבי חיפה האומללה לא מצליחה לעשות כלום. קלויארו הוליך את שחקני האלופה שרקדה על הפרקט, בעוד מייקל קובינס היה היחיד שתפקד בשורות הירוקים. 26:53 מוחץ למכבי תל אביב במחצית.

עוד בוואלה! ספורט

חי: הפועל תל אביב - בני הרצליה 25:10 (רבע 1)

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. ., אודי ציטיאט
מכבי תל אביב חבטה בירוקים האומללים. ווילבקין/אודי ציטיאט, .

רבע 3:

גם רף 30 ההפרש כבר נחצה, והירוקים נראו כמי שקיבלו את התבוסה כשאנחנו רק ברבע השלישי. עידן אלבר ודורי סהר קיבלו דקות משמעויות מיאניס ספרופולוס, כשבצד השני גם רומן רובינשטיין זכה לדקות מסאואנה. בסיום הרבע השלישי הוליכה האלופה 40:71.

רבע 4:

המגמה נמשכה ברבע האחרון כששחקניהן הצעירים של שתי הקבוצות מקבלים דקות משמעותיות. רבע שכולו גארבג' טיים הסתיים בניצחונה הגדול ביותר של האלופה הישראלית העונה עד כה בכל המסגרות, 60:95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully